Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    Ne legyetek ilyen rosszmájú szkeptikusok! Rohadtul nem fair gyerekek. A GTA IV, ha eredetid van, olyan, mint egy kezesbárány. A crackereknek feladták a leckét, mert valahogy elérték hogy direkt bebugzik ha feltörik és a teljesítmény is rosszabb. Mindenképp kell hozzá egy 4 magos proci és egy emberesebb vga, ami nem kevés, de cserébe olyat kapsz, mint egy másik játékban sem a piacon. A város részletessége és az euphoria motor által keltett fizika tényleg egyedülálló - a gépigényt fikázók csupán erről a két "apróságról" feledkeznek meg...
    A GTA IV 20 gigája csupa tartalom, a Rage 20 gigája csak egy elhibázott technológia miatti nyújtózkodás, ezt ne feledjétek. :)
    Ha a Max Payne 3 ennek a nívónak a töredékét sikeresen alkalmazza erre az eltérő műfajra, rosszul már nem járhatunk. :)) Addig is végigtolom gyorsan az első két részt.

    (#42) Sub-ZeRo: léteznek szoftveres PhysX megoldások, amikhez nem kell feltétlenül az nv. Nem sűrűn találkozni velük, de vannak.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz Manbal #47 üzenetére

    Onnan, hogy másfél éven keresztül warezoltam a játékot, Pistikám. Az imbolygó kamerával soha nem találkoztam, a sok gyökérrel ellentétben normálisan crackeltem meg a játékot. Ha másért nem, hát azért javul a teljesítmény, mert normálisan fel van patchelve, ami warezolt változatnál azért gond (ld. mondandóm második felét),

    mert minden megwarezolt patch mást rontott el a játékban. Gyönyörű élmény volt, amikor 1.2 helyett 1.3-ra patchelve a játék 15%-ánál az egyik küldetésben nem tudtam beállni a garázsba. Ahogy a célállomásra értem, a cél eltűnt a GPS-ről és a garázs lezárult. Fórumokon utána olvasva kiderült, hogy a crack a felelős érte és ez a Rockstar szeretetcsomagja a warezolók ellen. A history-nak utána olvasva aztán kiderült, hogy minden crack más pontjait rontja el a játéknak. Abbahagytam a bütykölést és megvártam, míg normális melóm lesz, aztán vettem egy ugyanolyan, de kétszer tuningosabb procit, jobb vga-t és megvettem az egész sorozatot. Most 1.7-nél vagy 1.8-nál tartunk asszem, és azonos órajelen kb. 20-25%-kal jobb a teljesítmény, mint eleinte. Lehet, hogy ezáltal torzult a játékélményem, de a lényeg, hogy azonos képességű gépen kipróbálva is javult a teljesítmény az 1.0-hoz képest. Alátámasztani nem tudom, hogy a warezolt példányok lassabbak voltak, de sok helyütt olvastam ezt, többek közt itt a játék topikjában is. Te meg olvass utána, mielőtt jogtalanul oltogatsz, kedves fórumtárs!

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz Manbal #47 üzenetére

    Még két adalék.

    Ha jól emlékszem a Diablón volt először másolásvédelem, de már két évvel később, a Settlers 3-ban elkövették az aljasságot, a világ talán első, lappangó másolásvédelmét: ha nem volt eredeti a játékod, fém helyett disznókat gyártottak a kohóban, így buktad az egészet.

    Azóta is előfordul a dolog: a XIII a játék kétharmadánál közölte, hogy "ha ki akarod nyitni az ajtót, vegyél meg eredetiben, Öcsisajt".

    Miért lenne hát baromság, amit állítok? Egy crack akkor működik, ha végigjátszható vele a játék, nem akkor, ha elindul.

    A teljesítményről meg annyit, hogy azon kevés játék egyike a GTA IV, ahol a benchmark nem tükrözi a játék valódi teljesítményét. Talán szürkületben, utcai világítás esetén a leglassabb a cucc, de ez is sokat javult az idők folyamán.

    (#49) WongFeiHong: a patch-eken van a hangsúly. Jelenleg 4 éves vga-val és kicsit piszkált Phenom II-essel akadás nélkül fut medium/high/very high variációkkal, 25-ös látótávolsággal (az 512 vram miatt).

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz WongFeiHong #51 üzenetére

    Támogatja a crossfire-t? Eleinte magasról tett minden többkártyás rendszerre...

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz Manbal #55 üzenetére

    PistiKA! Klasszikusokat csak pontosan. :) Ezek szerint az 1.4-gyel pont nem volt gond. Az 1.2-1.3-mal volt. Nagyon szerettem a GTA IV-et, a további hajtépés elkerülése végett inkább megvettem. Alig volt hajam már előtte is. Onnantól nem néztem, mi hogyan változik, de azt tudom, hogy addig kínszenvedés volt vele játszani.

    Miért kéne havi 800-at keresni hozzá, Okostóni? :))

    pakriksz: három generáció óta épp arra gyúrnak, hogy a vga alkalmas legyen mindenféle általános számításra. Ajánlom figyelmedbe a 7xxx-es amd-kről és a 680-as nv-ről szóló ph tesztet, a napokban került fel mindkettő.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz pakriksz #63 üzenetére

    A "soha nem lehet" elég véglegesnek meg időn kívülinek hangzik. Az integráció a jövő, néhány év és nem lesz diszkrét gpu. Már most sokkal erősebbek a prociknál. A zárt apiknak hamarosan vége és nem lesz CPU meg GPU, nem lesz miről beszélnünk. Igazából már most sincs.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz pakriksz #65 üzenetére

    Előbb-utóbb az egész API-rendszer bukik, jön majd a szép-új szoftver render és végre jön vele a valósidejű sugárkövetés is. :) Az integráció addigra teljesen befejeződik, és sokkal kreatívabb programozási szisztémákra nyílik majd mód. :) Azt természetesen tudtam én is, hogy nem tűnik el, csak integrálódik. Az én megközelítésemben viszont ez már egy fontos lépcső az ilyen önálló modulok felszámolása felé.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák