Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz Samott #17 üzenetére

    Ja azért parkol ismerősöm, Amperával (nem e) ingyen... Tudják a fenét.
    Ja van 5N meg 5Z is.

    Jogilag pont azért lettek az EV-hez sorolva, mert van "Zero emission range", és ezzel nem tudsz vitatkozni.
    Amikor egy kormányzati anyagban EV-t látsz, vagy EU Zero emission-ről beszél, akkor abban bizony benne van a PHEV minding, ha nincs külön kiemelve, hogy BEV akkor minding PHEV+BEV-ről beszélnek, ezért "hazudik" a legtöbb statisztika.

    Senki, nem mondta, hogy nem szennyezhet, nyilván teszi, lehet a felhasználója olyan hülye, hogy sose tölti, és akkor egy mezei hibrid szintre degradálódik. Aki meg ésszel használja az rengeteget spórol (jelenleg főleg), és városban annyit szennyez mint egy BEV.
    De azért elég nagy tévhitben él az is aki azt hiszi, hogy a BEV nem szennyez, csak ugye megint máshol, és akkor az előállítás okozta rengeteg káros anyag kibocsájtásról nem szóltunk. Már sokszor írtam, hogy valós szennyező a termelő ipar, a közúti magánforgalom egy viszonylag kicsi része, és az EV-re váltás a termelést mérsékli erőteljesen.
    Nyilván el kell kezdeni valahol, és remélem minél többen tudnak BEV-re váltani, de nagyon nem ezzel fogjuk megváltani a világot. Némileg hatékonyabbak leszünk.

    "plugin hibrid lehet jo valasztas"
    Jelenleg valószínűleg a ICE-n lévők többségnek az, amíg sajnos a BEV-ek korlátozásai megmaradnak, addig általánosan a PHEV jobb választás lesz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák