Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #27 üzenetére

    Normálisan fog futni. A Dishonored 2 igazából kommunikációs baki, félretervezés és kiadói nyomás áldozata lett. Az Arkane Studios nem pont olyan formában akarta megcsinálni, amilyenben végül meg lett oldva. A PC-s verziót másképp dizájnolták volna, így rengeteg instancinggel nem lett volna gond, de eredetileg ez csúszással is járt volna, és a kiadó hallani sem akart arról, hogy alternatív PC-s modelleket csináljanak, mer az vitte volna a pénzt, de nagyon, plusz ott a csúszás is, ami emiatt bekövetkezett volna. Ezért a kiadó megkérdezte a gyártókat, hogy ha a konzolról hozzák a kódot és a dizájnt, akkor az jó lesz-e. Egyedül az AMD mondta azt, hogy nem, míg az Intel és az NV szerint működni fog. Az NV még kódokat is vitt az Arkane-nek, hogy építsék be a portba és erre később mindenki tud meghajtót csinálni, és így a port is sokkal olcsóbb lesz. Végül az utóbbit választotta a Bethesda és kötelezte rá az Arkane-t is, mert nem finanszírozták az alternatívát. Na most azóta is hozzák a gyártók a meghajtókat, amivel ez működne. :D
    A Prey-t másképp fejlesztették. Egyrészt gondolom meg se kérdezték az NV-t és az Intelt, hogy mit ajánlanak, illetve az AMD-t megtette a Bethesda fő PC-s tanácsadónak, és kötöttek velük egy igen szoros szerződést, ami kiterjed még az R&D-re is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • rodrigez

    senior tag

    válasz #85552128 #27 üzenetére

    Nem mondtam, hogy a konzolos demó ezek után ne lenne felesleges. :) Mondom, van aki maga akarja kipróbálni, nyomkodni, de aki alapvetően a grafikára kíváncsi, meg a már említettekre, az millió+1 videót talál ugyanannyi konfiguráción futtatva. Így az is kiderül hogy fut egy NV vagy AMD driveren, GPU-n, procin, milyen limites, stb. :)

Új hozzászólás Aktív témák