Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
Vajon mi az oka annak, hogy PC-re nemhogy demo, de még gépigény sincs így egy héttel a megjelenés előtt ?
-
LÁZ
addikt
pedig gondolkoztam az itthoni előrendelésen, de akkor várok a megjelenésig, hogy mi lesz a pc-vel, adott esetben jó lesz digitálban is, olcsóbban, a maradékot meg beletolom a syberia 3 ce-be
insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022)
-
countofhell
csendes tag
Kora reggel Normalon játsszottam vele vagy 2 órát és nekem nagyon tetszik.
Sok hasonlóságot látok a System Shock 2-vel.
Örök klasszikus nem lesz a Prey-ből az átlagos grafika és hangok miatt de minden másban igencsak kiválónak értékeltem a demó alapján.
Nagyon hangulatos játék. -
kwzatz
őstag
válasz countofhell #7 üzenetére
"Örök klasszikus nem lesz a Prey-ből az átlagos grafika és hangok miatt"
Nem tudtam, hogy ezek határozzák meg az az örök klasszikusokat.Kár, hogy ez sem a Doom engine-jével készült, a demó hiányát tekintve valóban van esély ismét megjelenéskori problémákra.
-
Na, most, hogy láttam ezt a videót, ezt a játékot már biztosan kihagyom.
Jók ezek a bemutatók, előzetesek, mert vagy meghozzák az ember kedvét, vagy éppen elveszik, megspórolva ezzel egy kis pénzt.
-
#85552128
törölt tag
Kijött a gépigény: [link]
Minimum
CPU: Intel i5-2400, AMD FX-8320
GPU: GTX 660 2GB, AMD Radeon 7850 2GB
Memory: 8 GBRecommended
CPU: Intel i7-2600K, AMD FX-8350
GPU: GTX 970 4GB, AMD R9 290 4GB
Memory: 16 GBpre-load április 29-én + a konzolos infók alapján 40-50 GB-ra lehet számítani.
Magyarázat persze nincs, hogy a PC-sek miért nem kaptak demót
[ Szerkesztve ]
-
countofhell
csendes tag
Egy játékból hogy lehetne klasszikus ha valamelyik összetevője még az elvárt generációs szintet sem tudja hozni ? A nextgen FPS grafika amúgysem kiemelkedő mondjuk ez szólhat a Prey mentségére mert van a piacon 2 open world játék ami messze felülmúlja grafikailag akármelyik nextgen FPS-t, a Horizon zero Dawn-ról és a Witcher 3 -ról van szó és mivel ezek más zsánerbe tartoznak éppen ezért nem lehet őket példaként felhozni.
Cryengine 5 hogy került az Arcane-hez ? Eladták nekik a motort ?
[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
Hír frissítve gépigénnyel.
Live-Die-Respawn
-
kwzatz
őstag
válasz countofhell #17 üzenetére
Nem tudom, hogy a Prey hozza-e az "elvárt generációs szintet" (ami micsoda egyébként, valami szervezet pontosan megállapítja a követelményeket hozzá? ). Nekem például tetszik ez a stílus/grafika. Akkor most kihez igazodik az elvárt generációs szint? Szerintem az, hogy valami nem korszakalkotó, nem jelenti azt, hogy nem hozza az elvárt szintet. A legtöbb klasszikus meg nem korszakalkotó grafikailag (persze van olyan is), inkább annyi, hogy az adott időben nem számított negatívumnak a grafikája, esetleg picit szebb volt, mint az átlag.
De van olyan klasszikus is, ami csúnyának számított már a saját idejében is, mint pl. a Diablo 2 a megjelenéskori maximális 640x480-as felbontásával. Ráadásul szerintem FPS-eknél már átlépték a játékok azt a határt, ami után igazán megdöbbentőt lehet alkotni, és ezekre az AAA játékokra már szvsz nem nagyon lehet azt mondani, hogy csúnyák lennének.
Szerintem pont attól lesz klasszikus egy játék, amit írtál:
"minden másban igencsak kiválónak értékeltem a demó alapján.
Nagyon hangulatos játék." - Ha sokan gondolják így, akkor születnek a klasszikusok.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #16 üzenetére
Nagyon egyszerű a magyarázat. Egy demó elkészítése PC-re nagyjából három hónap. Hiába van kész a program, hiába vannak meg a tartalmak, akkor is azokat össze kell rakni, és tesztelni kell. Ehhez kell legalább egy 5 fős csapat, aki megcsinálja egy hónap alatt a programot, egy hónap alatt tesztelik, egy hónapig pedig összerakják a végső optimalizálásokat a gyártókkal, hogy legyen a megjelenésre driver. Ha kiadnak egy PC-s demót, akkor a PC-s megjelenés látja a kárát, mert annyival kevesebb erőforrást tudnak a végleges játékba ölni, amennyit a demó leköt. A konzolra ez azért éri meg, mert kevés hardverspecifikációról van szó, és egy három fős csapat meg tudja csinálni másfél hónap alatt mindkét gépre. Ennyi szimplán belefér.
PC-re trialt érné meg kiadni, de az a baj, hogy ha azt kiadják, akkor csak a trial védelmét kell feltörni, és hivatalos forrásból letöltve crack-elhető a játék, amitől a kiadók félnek.
Utólag egyébként elképzelhető, hogy csinálnak demót hozzá, ahogy a Doom is kapott később demót. Ilyenkor már felszabadultak az erőforrások, tehát nem látja kárát az extra munkának a végleges port minősége.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Mivel Denuvos lesz ez is nem tudják olyan hamar feltörni. Az EA két éve megtudja oldani egy sokkal butább platformon, hogy van egy normal meg egy trial exe - mindkettőben benne a Denuvo és trial alapján játék még nem volt feltöltve... Nem űrtechnika ez csak foglalkozni kéne vele.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
"Manapság egyre sűrűbben fordul elő, hogy egy-egy játékhoz kapunk demó kiadást"
Régen ez egy alapvető dolog volt, a legtöbb valamirevaló játékból jött demó. Csak aztán leszoktak róla.
Pécére meg gondolom azért nem lesz demó, mert kiderülne hogy össze lett gányolva az egész ahogy a Dishonored 2 legutóbb, de ne legyen igazam.
-
rodrigez
senior tag
válasz #85552128 #22 üzenetére
A Denuvo-t is kiismerték, most már pillanatok alatt törik. Szerintem meg a videómegosztó hálózatok korában, amikor percenként 2 millió gameplay videó kerül fel, majdnem, hogy fölösleges a demók fejlesztése. Oké nem Te irányítod, de a grafikáról, játékmechanikáról, hangulatról, hangokról, zenéről tájékozódhatsz.
-
countofhell
csendes tag
Prey demo nightmare-en kivégezve. Ha minden rejtett szobába be akartok jutni akkor kell több mint 10 neuromod csak arra, hogy nehéz tárgyakat tudj mozgatni.
-
sgamez
tag
Reggel kipróbáltam a játékot PS4 en hát nekem nem tetszett 30 fps kihozni ebből grafikából...pcn adok neki még egy esélyt bár sokat nem várok tőle. Nekem sajnos eddig nem jött be
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #27 üzenetére
Normálisan fog futni. A Dishonored 2 igazából kommunikációs baki, félretervezés és kiadói nyomás áldozata lett. Az Arkane Studios nem pont olyan formában akarta megcsinálni, amilyenben végül meg lett oldva. A PC-s verziót másképp dizájnolták volna, így rengeteg instancinggel nem lett volna gond, de eredetileg ez csúszással is járt volna, és a kiadó hallani sem akart arról, hogy alternatív PC-s modelleket csináljanak, mer az vitte volna a pénzt, de nagyon, plusz ott a csúszás is, ami emiatt bekövetkezett volna. Ezért a kiadó megkérdezte a gyártókat, hogy ha a konzolról hozzák a kódot és a dizájnt, akkor az jó lesz-e. Egyedül az AMD mondta azt, hogy nem, míg az Intel és az NV szerint működni fog. Az NV még kódokat is vitt az Arkane-nek, hogy építsék be a portba és erre később mindenki tud meghajtót csinálni, és így a port is sokkal olcsóbb lesz. Végül az utóbbit választotta a Bethesda és kötelezte rá az Arkane-t is, mert nem finanszírozták az alternatívát. Na most azóta is hozzák a gyártók a meghajtókat, amivel ez működne.
A Prey-t másképp fejlesztették. Egyrészt gondolom meg se kérdezték az NV-t és az Intelt, hogy mit ajánlanak, illetve az AMD-t megtette a Bethesda fő PC-s tanácsadónak, és kötöttek velük egy igen szoros szerződést, ami kiterjed még az R&D-re is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
kwzatz
őstag
Remélem, hogy így lesz. A kiadók is ráébredhetnének, hogy iszonyatos pénzektől esnek el az utóbbi időben, ha a játék durva optimalizációs gondokkal küzd a megjelenéskor, mert a vásárlók egy része most már tudatosan figyel erre. Most játszom például az Arkham Knight-tal és egy hihetetlen jó játék, minden tekintetben fejlődött a City-hez képest, mégsem produkálhatott jó eladásokat PC-n, meg egy 2.6-os metacritices user score-ral büszkélkedhet, ami elrettentő a későbbi vásárlóknak is, hiába nincs már komoly gond jelen pillanatban vele. Szóval nem tudom, hogy melyik a "drágább" nekik, 3-4 hónap csúszás, vagy a lehetséges eladások 70%-ának a bebukása.
[ Szerkesztve ]
-
rodrigez
senior tag
válasz #85552128 #27 üzenetére
Nem mondtam, hogy a konzolos demó ezek után ne lenne felesleges. Mondom, van aki maga akarja kipróbálni, nyomkodni, de aki alapvetően a grafikára kíváncsi, meg a már említettekre, az millió+1 videót talál ugyanannyi konfiguráción futtatva. Így az is kiderül hogy fut egy NV vagy AMD driveren, GPU-n, procin, milyen limites, stb.
-
Chp
őstag
Én a megjelenését követően 5(!!!) évvel ismertem meg 2004-ben a QIIIA-t, és ha tudnád milyen sikere volt a demojának, hát valami elképesztő milyen rongyosra játszottuk. A Heretic II rajta van a bakancslistámon, de nem, hogy a demo, a teljes játékot se tudom működésre bírni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Nintendo Switch V1 Diablo Edition játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol garanciával hibátlan működéssel