Új hozzászólás Aktív témák
-
nyunyu
félisten
válasz adlersson #11 üzenetére
Moszkvában meg azért nem csak kirakatnak van a metró.
Van egyáltalán bármi alternatívája?
Oké, 2004-ben Moszkva belvárosában pár helyen láttam egy-egy villamost vagy trolit, de azok eléggé ötletszerűen voltak szétszórva, meg ritkán közlekedtek.
Külső kerületekben (értsd M5 körmetrótól kifelé) akadtak szakadt Ikarus 280-ak is.Meg egy rakat iránytaxi (mi a tuktuk orosz neve?), mivel felszínen alig volt szervezett tömegközlekedés.
Egyszerűbb volt a szomszéd sarokra is metróval menni.
vagy amikor benéztem az egykori Moszkvics gyárnál lévő Textilscsiki megálló mozgólépcsőit, és a 2x6 sávos sugárút másik oldalán jöttem fel, akkor egyszerűbb lett volna 10 rubelért még egy metrójegyet váltani, mint a felszíni zebrákon átvergődni a túloldalra.
Lámpa alig 3 sáv keresztezését tette lehetővé sétatempóban, miközben 6 sor zsiguli bőgette a motorját, hogy carmageddont játszhasson a narancssárgánálHello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz adlersson #13 üzenetére
Na ja, többszáz embert kéne átengedniük percenként a reggeli csúcs idején.
Anno betévedtem az M7 végállomás utáni második megállójába reggel 9 környékén, tele volt a peron emberekkel, nem tudtál nem rálépni valakinek a lábára.
Beérkezett egy pesti szemmel már bőven tele lévő 8 kocsis szerelvény (Pesten az egyik vonalon 5, másikon 6 járt)
Tömeg felpréselődött rá, ahogy a japán sinkanzenes videókon szoktak.Mondom ez így nem tesz jót a tömegiszonyomnak, megvárom a következőt.
2 perc múlva megint tele volt a peron, és megint egy 80%-ig teli szerelvény jött...Negyediknél végül megadtam magamat, aztán a csilláron lógtam, máshol nem volt hely.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs