Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyunyu

    félisten

    válasz adlersson #11 üzenetére

    Moszkvában meg azért nem csak kirakatnak van a metró.

    Van egyáltalán bármi alternatívája?

    Oké, 2004-ben Moszkva belvárosában pár helyen láttam egy-egy villamost vagy trolit, de azok eléggé ötletszerűen voltak szétszórva, meg ritkán közlekedtek.
    Külső kerületekben (értsd M5 körmetrótól kifelé) akadtak szakadt Ikarus 280-ak is.

    Meg egy rakat iránytaxi (mi a tuktuk orosz neve?), mivel felszínen alig volt szervezett tömegközlekedés.

    Egyszerűbb volt a szomszéd sarokra is metróval menni. :DDD

    vagy amikor benéztem az egykori Moszkvics gyárnál lévő Textilscsiki megálló mozgólépcsőit, és a 2x6 sávos sugárút másik oldalán jöttem fel, akkor egyszerűbb lett volna 10 rubelért még egy metrójegyet váltani, mint a felszíni zebrákon átvergődni a túloldalra.
    Lámpa alig 3 sáv keresztezését tette lehetővé sétatempóban, miközben 6 sor zsiguli bőgette a motorját, hogy carmageddont játszhasson a narancssárgánál :W

    Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

  • nyunyu

    félisten

    válasz adlersson #13 üzenetére

    Na ja, többszáz embert kéne átengedniük percenként a reggeli csúcs idején.

    Anno betévedtem az M7 végállomás utáni második megállójába reggel 9 környékén, tele volt a peron emberekkel, nem tudtál nem rálépni valakinek a lábára.
    Beérkezett egy pesti szemmel már bőven tele lévő 8 kocsis szerelvény (Pesten az egyik vonalon 5, másikon 6 járt)
    Tömeg felpréselődött rá, ahogy a japán sinkanzenes videókon szoktak.

    Mondom ez így nem tesz jót a tömegiszonyomnak, megvárom a következőt.
    2 perc múlva megint tele volt a peron, és megint egy 80%-ig teli szerelvény jött...

    Negyediknél végül megadtam magamat, aztán a csilláron lógtam, máshol nem volt hely.

    Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

Új hozzászólás Aktív témák