Új hozzászólás Aktív témák
-
T.Peter
őstag
Nem vitatom, hogy pc-n a legszebb, de azért a tükrös résznél látszik, hogy pc-n nagyobb felbontásban futott. Az, hogy a physx be volt kapcsolva, nem sokat számít, mert attól nem lesz élesebb a kép. A lövöldözős résznél viszont nem sok különbség van a pc és az xbox között (van, de nem sok, és az is csak képeken tűnik fel, mozgásban nem).
(#22) pengegyerek: Ez egy baromság, hogy kell hozzá tv. Ennyi erővel pc-hez is kell. Ugyanolyan jól élvezhető a konzol is monitoron, mint a pc. Tiszta röhej, hogy állandóan van olyan érv a konzol ellen, amit fel lehetne hozni a pc-vel kapcsolatban is, mert arra is ugyanannyira igaz.
(#26) ollie: A nagyobb felbontásnak is köszönhető, nem csak a nagyobb felbontású és részletességű textúráknak.
[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz pengegyerek #34 üzenetére
Az is baromság. Ebben az esetben legalábbis. Mert a mafia 2-höz éppen nem kell, de van olyan játék, amihez erősebb hardver kell ahhoz, hogy maxon lehessen élvezni. Mindenesetre az tény, hogy azt nem bírják elfogadni, hogy a konzol ugyanazt a grafikai szintet hozza (legtöbbször) 60k-ból, amit a pc a konzol árának a többszöröséből.
-
T.Peter
őstag
válasz pengegyerek #37 üzenetére
A lényeg, hogy a bármilyen játékot maxon futtató pc még mindig többe kerül, mint egy konzol. A kérdés az, hogy a látványbeli különbség mellett mennyi a konzol és a pc közti árbeli különbség (játéktól függ, hogy mennyire erős gép kell hozzá). Ez a Mafia 2-nél nem olyan sok.
(#39) BalaNce87: Ebben egyetértünk, hogy a játékárak közti különbséggel vissza lehet hozni az évenkénti, vagy kétévenkénti fejlesztés árát.
[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz heihachi #108 üzenetére
Nem akarok belefolyni a kettőtök beszélgetésébe, de lenne egy olyan kérésem, hogy úgy is meg tudnád nézni, hogy a felbontások ugyanolyanok, de a képarány 4:3 és 16:9 vagy 16:10. Szóval arra lennék kíváncsi, hogy hogyha a felbontás megegyezik, de a FOV nem, akkor az mennyit számít. Persze ugyanazon a felbontáson nem lesz két külön FOV, szóval valami egymáshoz nagyon közel álló kéne. 1280x720 és 1280x800 például (16:9 és 16:10 között is van némi különbség). 11% a különbség a kettő között, és akkor lehet az fps-ek között is %-ot számolni, hogy hogyha 11% marad, akkor csak a felbontás számít. Csak kíváncsiságból kérdezem, felkeltetted az érdeklődésemet.
[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz heihachi #112 üzenetére
Köszönöm, hogy megnézted.
Ezen én is elgondolkodtam, hogy ez a %-os viszonyítás lehet, hogy úgy, ahogy van, baromság, mert nem lineáris az összefüggés. Mindenesetre elvileg a FOV-nak is bele kéne szólnia a teljesítménybe, mert nem mindegy, hogy mennyi tárgyat kell feltextúráznia és kirajzolnia. De erről már nekem sincs semmi infóm. -
T.Peter
őstag
válasz #08052480 #116 üzenetére
Abu cikkének az idevonatkozó részletét én úgy értelmezem, hogy a renderelés fázisába tartozik a textúrázás és a pixelek színének meghatározása is. Vagyis az objektumok még nincsenek feltextúrázva. Miután betöltötte a kellő textúrákat, elkezdi a renderelést.
(#117) Abu85: Köszi a felvilágosítást.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Automata kávégépek
- Vicces képek
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen