Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
válasz Luck Dragon #2 üzenetére
Nem vagyok én majom habverővel, abból már kinőttem
10 év után ha nem muszáj nem akarok manuális járművet vezetni.
-
válasz Luck Dragon #2 üzenetére
Néhány éve béreltem egy Volvót egy napra. Hatsebességes automata váltó, kellően izmos motorral szerelve.
Azóta gondolom úgy, hogy a valósi sportautókon kívül értelmetlen a manuális váltó.Főleg városi forgalomban, ahol szinte folyamatosan kell váltani, sokkal kényelmesebb a az automata váltó.
Ma már az is szempont, hogy az új automata váltós járművek alapfelszereltsége az automata parkolás. Nekem nem gond, de sok embernek komolyan könnyíti meg az életét, ha csak a melyik oldalon illetve pérhuzamosan vagy merőlegesen akar parkolni. Aztán az első szabad helyen leparkol az autó önállóan.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Lenry
félisten
válasz Luck Dragon #8 üzenetére
én nem vezettem még ilyen robotváltósat, úgyhogy nincs vele tapasztalatom, de: a főnökömnek két autója van, egy DSG Passat a céges, és egy robotizált kézi váltós Peugeot 5008 a családi kocsija.
ő azt mondja, hogy nem érez olyan egetrengető különbséget a kettő közt, mint amilyennek mindenki leírja.Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Lenry
félisten
válasz Luck Dragon #12 üzenetére
USA
azaktuálisan forgalomban lévőújonnan eladott kocsik 97%-a automataváltósmod: nemrég találtam egy statisztikát, ami az előbbit támasztotta elá, de már nincs meg
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Korrektor
válasz Luck Dragon #12 üzenetére
Az Egyesült Államok (Ford, General Motors, satöbbi).
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz Luck Dragon #10 üzenetére
2003-as twingo robotizalt valtojaval is lehet ugy kozlekedni, hogy soha ne bologasson valtasnal. Csak ha utcai versenyzonek erzed magad, azt nem tudjak(ták?) kezelni. Igazabol a nyel gazon kozlekedessel sincs baja, csak azzal nem tud mit kezdeni, ha a sofor nem tudja mit akar.
...csak én vagyok helikopter?
-
8th
addikt
válasz Luck Dragon #38 üzenetére
Jó az feltéve ha normális motorral (minimum 3liter V6) van párosítva.
-
szabonagyur
félisten
válasz Luck Dragon #38 üzenetére
Egy alulmotorizált autónál DSG vagy bármelyik másik sem jobb ilyen esetben.
A legtöbb esetben ha bőg a motor ott van fordulat is bőven, ha meg ennyire pörgetni kell az sok esetben kis, szívó motor lesz.
Erre legjobb példa mondjuk egy Jazz, ha manuálissal vezeted és menni akarsz vele, esetleg előzni akkor ahhoz igen is felpörgeted 3000+-ra, pályán emelkedőnél 4000-re és akkor máris bőg a motor, CVT-nél ugyanez. Az meg egy másik adalék, hogy sokszor a zajszigetelés sem a legjobb ilyen esetben.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
buherton
őstag
válasz Luck Dragon #38 üzenetére
A CVT nem egyenlő az e-CVT-vel. Persze az e-CVT-vel is tud bőgni a motor, de melyik váltóval nem? Ajánlom egy Toyota hibrid kipróbálását. Amivel relatíve sokáig gondom volt az a sebességtartás. Hozzászoktam, hogy a motorhang alapján megyek és azzal jól be lehet lőni a tempót. Emlékszem még az első utamon lassan gyorsulok és elsőre még mentem 30-al aztán csak azt láttam, hogy megyek 70-el . Viszont ehhez is hozzá lehet szokni és most már ugyanúgy tudom tartani a tempót csak másra kell figyelnem.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
#90088192
törölt tag
válasz Luck Dragon #4 üzenetére
Mitsubishi Magna TS 2.6L sor négy. Amikor megvettem már 16 éves volt. A végén az a helyzet, hogy évi 60E km Melbourneben nem egy leány álom manuális autóval.
Kipróbáltam egy Toyota Hiace társaságával amibe kb 1 másodpercet késett a 3. sebesség szinkronja. Na az a mazochismus nem az onkorbacsolas
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #99 üzenetére
Áhh, getz, tulságosan kiszámítható vagyok.