Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. Erre van beállítva az arcmimika. Amikor felvették, akkor másodpercenként 30 adatot rögzítettek, vagyis ahhoz, hogy ne essen szét a rendszer működése a jeleneteket is 30-ra kell limitálni másodpercenként.
(#3) adamssss: Nem lett szebb. Gather4 került bele és conservative depth. Ettől gyorsult. A Gather4-től minden DX11-es termék, míg a conservative depthtől csak az AMD, mert az NVIDIA ezt a funkciót csak emulálja.
Persze respect a Rockstarnak, csak 30 fps limit mellett ez furcsa. De nem ellenzem. Sőt örülök neki, hogy törődnek a játék támogatásával.
Amúgy én is a grafikán javítottam volna. Főleg az AA-t viselné el a motor, mert az bízza lényegében nincs.A 60 Hz nem számít. Kétszer kirakod egymás után a frame-et. Ez a része nagyon jól megoldható. Még double vsync is létezik, ami tipikusan arra van, hogy 60 Hz-hez szinkronizáljon 30 fps-es tartalmat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Drágább lett a Pixel 8a
- Foxpost
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- E-roller topik
- Mini-ITX
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Indika teszt
- MG5 menetpróba
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen