Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Puma K #2 üzenetére

    Igen. Erre van beállítva az arcmimika. Amikor felvették, akkor másodpercenként 30 adatot rögzítettek, vagyis ahhoz, hogy ne essen szét a rendszer működése a jeleneteket is 30-ra kell limitálni másodpercenként.

    (#3) adamssss: Nem lett szebb. Gather4 került bele és conservative depth. Ettől gyorsult. A Gather4-től minden DX11-es termék, míg a conservative depthtől csak az AMD, mert az NVIDIA ezt a funkciót csak emulálja.
    Persze respect a Rockstarnak, csak 30 fps limit mellett ez furcsa. :) De nem ellenzem. Sőt örülök neki, hogy törődnek a játék támogatásával.
    Amúgy én is a grafikán javítottam volna. Főleg az AA-t viselné el a motor, mert az bízza lényegében nincs.

    A 60 Hz nem számít. Kétszer kirakod egymás után a frame-et. Ez a része nagyon jól megoldható. Még double vsync is létezik, ami tipikusan arra van, hogy 60 Hz-hez szinkronizáljon 30 fps-es tartalmat.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák