Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Peat;) #24 üzenetére

    Szerintem analitikai élsimítás van rajta. Elég sok kutatás van ebben a témában. Az Ubisoft is bemutatott egy olyan megoldást, ami 4xSSAA szintű, temporálisan stabil eredményt ad, de csak 1-2 fps-be kerül, míg az SSAA ötödöli a sebességet. Nem hiszem, hogy akkora probléma lenne egy hasonló megoldást kifejleszteni a Naughty Dog számára. Ez egy tipikus példa a másképp programozásra, ami észvesztően magas sebességextrát kínál. Ha egy dolognál ez lehetséges, miért ne lehetne másnál is az?

    Az AMD-nek ehhez semmi köze. Ők csak a hardvert adják. A szoftvert a Sony és a fejlesztők dolgozzák ki.

    A The Order még mindig jó. Azért változott a grafika, mert időközben több effekt kész lett, így aktiválták azokat. Ez jellemző a fejlesztéseknél.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák