Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
válasz <Lacy85> #144 üzenetére
Szóval a nagyobb felnikért sima ügy a pár százezer felár, vagy a klasszikus márkák ótvar infotainment rendszeréért, esetleg a Bose hangszórókért vagy napfénytetőért, de hogy tölteni tudd a kocsit, na azt már nem
Olcsóbb autókban kisebb akksi szokott lenni, amihez nem feltétlen kell 11kW-os töltő, ráadásul ezt egyszer kifizeted és kiépíted, és utána akárhány autód lesz, minddel működni fog.[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
válasz <Lacy85> #265 üzenetére
Ez érdekes, hogy éppen csak gurulásnál ennyire magas a fogyasztás, gyakorlatilag tempósabb városi haladásnál a legjobb a hatékonyság a grafikon alapján.
Amúgy azért jócskán javult a hatékonyság a hőszivattyűs modellek óta. Illetve vannak télre olyan trükkök, hogy nem a légkondit használod, hogy az egész utasteret felfűtsd 30 fokra feleslegesen, hanem ülés és kormányfűtést használsz. Benzinesnél persze mehetett a fűtés tökig, mert annyi hulladékhőt termel a motor az alacsony hatásfok miatt, mint egy kazán. De ez is egy olyan szokás, amit minimálisan változtatva lehet sokkal jobb eredményt elérni.kBika: A 180-nal száguldozásról sem szól, pont ahogy torrentezésről, csalásról meg egyebekről sem.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
válasz <Lacy85> #307 üzenetére
Ha nem is 100km után feltétlen, de akinek annyi a rendszeres autózás, hogy megy pár km-t munkába meg vissza, esetleg elviszi suliba a gyereket, meg bevásárol (és kb minden statisztika azt mutatja, hogy az emberek döntő többsége ilyen, de úgy 90+%, még olyan országban is, ahol szó szerint mindenhova autózni kell és nagy távolságok vannak, mint az USA), annak hidd csak el nyugodtan, hogy kényelmetlen lesz (vagy egyenesen megerőltető) több száz km-t menni egyhuzamban. Persze ez függ azért attól is, hogy milyen autóban, mert egy full hangszigetelt luxusmerciben elviselhetőbb, de az megint nem egy általánosan megfizethető autó azért.
Az is azért elég jól fedi a valóságot, hogy minden egyes e-autós hír/cikk alatt jönnek emberek 10 éves klisékkel, hogy miért rossz az e-autózás.
-
addikt
válasz <Lacy85> #303 üzenetére
Pont korábban keresgéltem a tipikus autóhasználat ügyében a neten. Nem voltak igazán jó találataim, de annyi kijött, hogy 2012-ben az átlagos autós trip hossza 23 kilométer volt. Ebben ugye benne van az óvodajárat, meg az Isztambul-Düsseldorf is. De azért mégiscsak elgondolkodtató így a nagy hatótáv vita közepette.
#305Noukoum
Ennek így semmi értelme, butaság. Attól, hogy valaki nem 110-zel tötyörög, még nem lesz pszichopata, kispöcsű, vagy milliomos g*ci. Érted.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED