Új hozzászólás Aktív témák
-
blex
senior tag
az úriember aki az egyik screenshotot szolgáltatta a valvetimeos hozzászólásokban azt mondta, hogy 2011-ből van a ppt. persze hazudhatott is volna, de miért tenné. (meg persze az egész is lehet fake, de a valvetime általában utánanéz annak, hogy mit raknak ki hírnek )
-
.LnB
titán
válasz mrterminator #51 üzenetére
Hogy kell ezt letölteni? Régen mint ha torrentel töltöttem volna le. Most csak átfutottam itt melóba, és nem találtam torrent file-t.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
M@trixfan
addikt
Csak legyen már HL3, nekem szinte mindegy milyen motor lesz alatta!
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
mrterminator
aktív tag
Ott van az lap alján, de de itt van nincs még torrentre felrakva FTP-n van, de mindegy
-
.LnB
titán
válasz mrterminator #55 üzenetére
No igen ezért kellene nekem Torrent file. MAjd keresek, nem fogom így letöltögetni. Ezeket megtaláltam én is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Wlac
Ármester
Oké, ez a nap kommentje!
Egyébként én sem estem hanyatt a képtől, mert valljuk be, nem annyira nagy szám így 2014-ben. Azt azonban érdemes belekalkulálni, hogy a Valve sohasem az úttörő grafikáról volt híres, hanem minden másról. Jó modolhatóság, nagyon jó optimalizálás, valamint kreatív módon megalkotott gameplay. A Half-Life 2 is tíz éve... bakker már tíz éve... na szóval, tíz éve nem a grafikával csapta földhöz a játékosokat, hanem a megalkotott világgal. Minden mozgott, minden élt (az akkori sztenderdekhez képest persze), remek fizikát és fejtörőket kaptunk.
A Source Engine-t máig szépnek találom, de zavar, hogy nincs rombolható környezet, valamint a dinamikus fények sem annyira vannak a toppon (a Left 4 Dead-ben elég illúzióromboló, hogy a többiek elemlámpájának nincs fénye). Ha ezeket javítják most, akkor a magasabb felbontású textúrák/nagyobb terek a habot fogják jelenteni a tortán. Ahhoz azonban, hogy eldöntsük, kevés egy alacsony felbontású kép, ami valóban úgy néz ki, mint egy koncepciós rajz (vagy egy screenshot a Dishonored-ből), minimum egy videó, vagy összehasonlító képek kellenek valamilyen emberi felbontásban. Nem mondom, hogy a Valve nem hibázhat, de eddig nem volt panasz arra, amit letettek az asztalra, szóval én megelőlegezem nekik a bizalmat.
“A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur
-
félisten
+1
A Source valóban nem CryEngine, épp ezért szeretjük.
Nem kell majd csúcskategóriás kártya a futtatásához."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Wlac
Ármester
Szerintem 2004-ben a Doom 3 volt a nyerő grafika téren, de mindez egyéni megítélés kérdése. Ne értsd félre, nekem is jobban bejött a Half-Life 2, és a megalkotott világot is jobbnak találtam, de a puszta kinézetet nézve számomra a Doom 3 volt a jobb.
“A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur
-
-
Frigo
őstag
Nagyon le vannak maradva a srácok Cryengine már a 3. verziónál tart a ,Frostbite is, sőt az UE már a 4-nél.
Nagyon elavult lesz mire kijön. -
XmoD
aktív tag
Hany ev kellet mire a source enginebol kihoztak a maximumot? Nagyonsok. Ergo ha kijon a 2.0 nagyon sok ideig fogja azt a Valve hasznalni. Ami szerintem egy jo dolog. Es igen HL3-at a nepnek!!!!44!!!NEGY!!!!!
-
X3B6O0X
aktív tag
Kavarjuk fel az állóvizet: nem izgat a HL-széria, de ha kiadnának egy L4D3-at ezzel a motorral, olyan hirtelen kezdenék gépfejlesztésbe, hogy csuda.
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
GegeWarrior
senior tag
Jó lesz ez csak HL3 legyen
[ Szerkesztve ]
REKVIESZKÁT IN PÁCSE!
-
elithun
őstag
Ennyi. Half-Life 3 confirmed!
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
scope2007
addikt
kiszivárgott persze.. direkt nyomatják ,hogy beszéljenek róla.. kb sztem ez megy
CUBE AIM SLX 29" + SEAT LEON 1P 2.0 PD-TDiiiiiiiiiiiiiiiiii
-
hommeros
őstag
válasz Dr. Romano #47 üzenetére
Ez már aztán a részletesség. Tökéletes élsimítás!
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
Dilikutya
félisten
Nem az a lényeg, mi a verziószáma. 2004 óta rengeteg frissítésen esett át, a Left4Dead 2-nek is szép, látványos grafikája van. Jelenleg is frissítik, Build 5506 / 2013 a legfrissebb.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
etejedu
őstag
Faja lenne egy HL3!
Lenne értelme a gépfejlesztésnek. -
GeryFlash
veterán
+1, de szerintem tényleg alpha
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Dilikutya
félisten
Ha úgy állnak hozzá, mint az első Source-hoz, akkor nincs. A Half-Life 2 nagyon szépen ment 2004-ben egy főiskolásként összerakott gépen is, alacsonyabb igénye volt, mint a Far Cry-nak és a Doom 3-nak. Tény, a Far Cry-nak is jó volt a P4 2.4GHz/512Mb/Radeon 8500 64Mb gép, de a HL2 szebben futott, és ugyanúgy jól nézett ki. Rendkívül jól optimalizált motor volt már a kezdetekkor is, a látvány nem maradt el a két másik 2004-es csúcstól (lehet dicsérni amúgy a Doom3 tudását, dinamikus fények, bump mapping, akármi, de a textúrák csúnyák, és végig sötét van, így az egész majdnem hiábavaló), és a fizika is jó lett.
Szerintem mindvégig elég szép látványt nyújt a motor az összes játék alatt, ami használja. Amiknek a számát keveslem, ahogyan a legelső CryEngine-t használókét is. Az is egy jól összerakott motor, látszik, hogy független fejlesztőként indult a CryTek, a későbbi verziói már nem csak a látványban tartoznak az élvonalba.Amúgy a Far Cry 3 alatt is nagyon jó motor dolgozik, kár, hogy arra sem épül semmi, látványos, jól bánik a nagy terekkel, jól skálázódik, alacsonyabb beállításoknál is szép, és nem kell hozzá 8 magos i7 később sem.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
haddent
addikt
válasz Dilikutya #79 üzenetére
Ezt remélem valami rossz viccnek szántad. A Far Cry 3 alatt futó Dunia 2 (ami a CryEngine -ből lett forkolva úgy többé kevésbé btw) egy rémálom volt. Nem hiszem el, hogy csak én emlékszem arra, amikor a Far Cry 3 megjelent, és több hónapig amíg nem jött ki 1-2 új patch és 1-2 új WHQL driver csak akkor nem szaggatott, rángatott a játék, ha fixen (vagy több..) megvolt a képfrissítési freki száma fps -ben is.
Egyébként már rég volt, de szerintem akkoriban az első Far Cry szebb volt mindennél Viszont a Source az tény, hogy akkoriban még sehol nem lévő fizikát jól bevezette.
-
GeryFlash
veterán
Nem szánta viccnek, egyrészt ez egy széles körben elterjedt hülyeség, hogy a Dunia=Cry engine, jó ha a 10%-át tartalmazza, kb annyi köze van hozzá mint a quake 3 motorhoz. A cry engineből készült, de a Far cry 3 alatti motor már teljesen át van dolgozva a Ce-hez képest, kár ahhoz hasonlítani.
Másrészt a játék volt bugos és nem a motor volt optimalizálatlan, mivel hogy én 4 hónappal a megjelenés után játszottam, 5670+e6700 kombóval 1680x1050-ben élsimítással 8x/4x, stabil 40 fps. Szóval az a motor egy nagyon is jól optimalizált dolog, csak a játék lett túl korán kiadva, ahhoz képest hogy mekkora területet kell kezelni nem nagy a gépigénye és a látvány is kellően szép.
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Dilikutya
félisten
November végén jelent meg. Én karácsony környékén játszottam vele, és ilyen gond nem volt. Az akkori gépemen sokkal jobban futott, mint a 2. rész. Nem maximumon, de azért elég jól bekapcsolva, medium/high-ra véve minden.
Nehéz lenne a Far Cry és a Half-Life 2 között különbséget tenni. A karakterek mindkettőben jól néztek ki, abban talán nincs különbség. A környezet pedig nagyon különböző, a HL2-ben több volt a szögletes, high-tech. A textúrák élesek voltak szintén mindkettőben. A HL2 katamarános pályája viszont ma is csodás.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Showhai
tag
Ez a HL3 nekem picit bonyolultnak tűnik. Eleve fennáll a "DN Forever-betegség" veszélye, azaz ha ki is adják, irreálisan magasak az elvárások, könnyű lesz benne hibát találni. Másrészt akkora a világ, illetve a sztori, hogy bele lehet futni abba a jelenségbe, mint amikor Holywood kiadta a Galaxis útikalauz stopposoknak "regényt" egy másfél órás filmben. Aki nem olvasta, ez egy ötrészes trilógia (mielőtt kijavítana valaki, nézzen utána plz ), 5 könvy, egyenként min. 250 oldal(=1250), na azt csináld meg filmben.
Lehet Szelepék azért átgondolták ezt, nem véletlenül akartak episodes formátumban nekimenni. Ami mittomén sitcomoknál bejön, de azért egy közepes gamecontentel "némileg" több munka van.
De ha esetleg 2005 óta dolgoznak rajta(kétlem), és csináltak egy 160 játékórás monstrumot, azt meg akkor is meg lehetne unni, ha epizódokra lenne osztva (ha játszottál mondjuk Fallout3 vagy hasonlóval 4 hónapig, és tartottál a felénél, akkor átélhetted, nem annyira hihetetlen).
Gábort és csapatát nem úgy ismerjük, hogy hulladékot adnak ki a kezükből. Egy ilyen elkerülhetetlen dolgokból adódó baki nem tenne jót a GőzGép kiadása előtt "két nappal".
De ezt csak úgy mondom, lehet hogy ez szerepel máshol is mint vélemény, de nem nagyon láttam/hallottam még...
Vannak legendák, amik idő előtt vesznek el. És ha kiadták volna folytatásukat., hááát az nem biztos hogy ugyanolyan lett volna (Star Wars 1-2-3 rémlik? ha éltél már hosszú évek óta tartó fanboy butthurt-öt...)
Szerk.: nem ettől legendák...?
Lehet ezt offba kellet volna raknom, sry
[ Szerkesztve ]
Duoble Chekc Everytihng
-
dredbiro
senior tag
Ezekből a képekből olyan sok mindent nem lehet leszűrni,de ha visszagondolok a HL2 majd' 10 éves megjelenésére,akkor a SE 2.0 nagyot fog ütni
Good hunting,STALKER !
-
SylverR
senior tag
Láttad te már a Portal 2-t?
Amit abba összedobtak...hát ezek után nem kételkednék abban, hogy egy HL3 kasszasiker lenne. És jó is.
Az általad hozott példával az a baj. hogy a Duke Nukem 3d még abban a korban született, mikor elég volt a hentelés, és pár illetlen poén. Mikor megjelent a DNF, addiga ez már kevés. Ma már ezekkel nem adsz el játékot.Nem!
-
Showhai
tag
I want you gone...
Nos, a dn3d-s dologgal egyetértek, a HL3 bukatóját viszont az egész Half-Life világ óriási game contentjében látom, lásd filmes példa. Ha viszont egy merész húzással (a GőzGép is az szvsz) mondjuk csinálnának egy "RPGFPS"-t belőle, mert van annyi a sztoriban, hogy kiszolgálná a dolgot, úgy kasszasiker lehet. Pont azért, mert kevesebb kérdés keringene a semmiben a sztorival kapcsolatban. Vagy mitttomén csinálnának egy világot, sorozatszerű, egymásba kapcsolódó játékokkal, mint a Deus Ex. Ott még mindig kevesebb a történet "mérete", de máris van vagy 5 játék, meg Missing Link DLC, meg android port külön történettel.
Nyilván a Borealis kapcsolódását sem lenne szabad kihagyni mint ziccert (szted láttam már a Portal2-őt? ).
A Deus Ex 1999 óta fut egy "kisebb" történettel, úgyhogy miért ne.szerk:
Szóval a történet mennyisége és minősége miatt erősen oda kell figyelni Szelepéknek, hogy hogy oldják meg.
Szerk2: Pl Gábor felkarolná a Black Mesa készítőit, és megcsináltatná velük a 7 Órás Háborút, mert kb az első HL után egyből történt. Azt meg hozzácsapnák a Black Mesahoz, mint DLC, és meglenne az "Extended Black Mesa: The Untold Story
[ Szerkesztve ]
Duoble Chekc Everytihng
-
Wlac
Ármester
Annyira szerintem azért nem durva a Half-Life világa, hogy több száz órás gameplay-jel kelljen számolni. Persze, megoldható lenne, de a legtöbb eseményt el lehet intézni egy-egy említéssel, mint amilyen az általad említett hétórás háború volt. Jöttek, legyőztek, felesleges rá több szót fecsérelni.
A kiterjesztett Half-Life világ egyébként tetszene, és én is szívesen végigjátszanám pont az említett háborút (emberként instant halál, Combine-ként pedig épp leigázzuk az emberi fajt, juhé!), azonban ezeket egy-egy epizódban tudnám elképzelni. Jöhetne tehát egy Half-Life 3, lezárva Gordon sztoriját, és egy rakat néhány órás epizód, amelyekben mélyítik a dolgokat (Gman más ügynökei, lázadók sztorijai stb). A lényeg tehát, hogy egyáltalán nem szükséges a Half-Life 3-at olyan embertelenre hizlalni, mint ahogyan azt te vizionáltad, mivel nincs annyi szál benne, mint egy-egy RPG-ben, amelyeket le kellene zárni.
“A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur
-
Showhai
tag
Hmm, ez igaz. Nem kell perfekcionistának lenni infók szempontjából, az átlag gamert ez elriasztja. Vannak emberek, akik szeretnek nagyon belemélyedni az ilyesmibe, de nem a nagytöbbség. Viszont a kiterjesztett HL világban lehet fantázia ezek szerint, max aki többet akar megtudni, azoknak lesz mittomén (kép)regény. mint a Portal két része közötti hiányzó szál. katt - SPOILER!
A nagy kérdés, hogy a fejlesztők gondoltak-e a HL világra ilyen megvalósításban (ha nem, valaki sürgősen közölje velük )
Duoble Chekc Everytihng
-
Dilikutya
félisten
Kinek voltak elvárásai a Duke Nukem Foreverrel szemben? Tudtuk, hogy old-school FPS lesz, soha nem is volt titok.
Honnan tudod, mennyi van a HL világban? Megsúgom: amennyit beleírnak.
2005 óta aligha dolgoznak rajta. Az epizodikus megjelenéssel kapcsolatban pedig most megrázó dolgot fogok mondani: megvalósították. A HL2 után két rész jelent meg.A Star Wars-t meg ne keverjük ide, ott nem egyszerűen a 20 éves elvárásoknak megfelelni nem tudó filmekről van szó, az a trilógia mindenféle ismert előzmény nélkül is egy tiri-tarka űrhajózós mesefilm.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Showhai
tag
válasz Dilikutya #89 üzenetére
Ha már off legyen kövér :
Mi köze a minőséghez az old-schoolnak? Azt kétlem, hogy mindenki úgy volt vele, hogy,majd megjelenik, játszik vele, és megállapítja hogy ezért nem volt érdemes várni tizenakárhány évet. Voltak elvárások, a játék stílusátul függetlenül szvsz.
Evidencia, hogy mindenben annyi van, amennyit beleírnak. Kérdés, hogy az alapötlet mennyit kíván meg. A Star Warsról annyit, hogy ha nem kevernék ide semmit, akkor hogy a búbánatba hoznék példákat a hosszú ideje várt folytatásokra?
2005? Én is odaírtam, hogy kétlem. Feltételezésnek szerettem volna megfogalmazni.
Az rázott meg igazán az Episode 1-2-ben, hogy amennyi munkát beleraktak, keveset haladtak a sztorival, és nemhogy lezárták volna a kérdéseket, újabbakat hoztak. Azt akartam kihozni, hogy ha az epizodikus megoldás bevált volna, nem kettő látott volna napvilágot. És nem hagyták volna abba.
Van ötleted, hogy lehetne megvalósítani a kerek HL sztorit?
Duoble Chekc Everytihng
-
Kaiku
senior tag
Nem megy eléggé a steam, hogy el kezdtek fejlesztgetni?
(#90) Showhai
Azt mire alapozod, hogy nem váltak be? Az, hogy sajnos nem lett folytatás még nem válasz. Esetleg túl jól ment a Steam "könnyű pénz" és nem akartak pénzt áldozni a fejlesztésekre...
[ Szerkesztve ]
-
Showhai
tag
Hát, félig megválaszoltad a kérdésed
Gondolom mindenki tisztában van azzal, hogy én sem a Valve-nál vagyok takarító éjszakás műszakban, hogy hekkelgessem a confidental emaileket . Szal annyi a hitelem, mint minden átlag usernek(=~0), így a véleményem ugyanúgy fejtegetés, mint akárki másé ugyanennyi infóval. Ez pedig meglehetősen személyes nézőpont.
Úgyhogy VAD spekuláció következik...
Ha csak szigorúan a HL2 episodest nézzük, nekem csak az jutna eszembe, hogy a HL1 sztorija kb egy B-kategóriás akciófilmét üti meg. Viszont a HL2-ben sokkal jobban kiterjedt ez a világ, komorabb lett, részletgazdagabb. Még mindig nem engedem el a content-mániámat: nem volt bukás az episodes, mert nagyon izgalmas két "DLC" volt. Tudom, az nem DLC , de most nem akarom a saját szőrszálamat hasogatni . Én úgy láttam a dolgot, hogy nyilván míg a HL1-nek volt valamiféle befejezettség érzése, ez a HL2-nél már nem volt annyira egyértelmű. Lezárhatták volna a sztorit, de mintha nem akarták volna befejezni a franchise-t. Így alakulhatott ki (bennem pl.) az az érzés, hogy a két epizód arról szól fejlesztői szinten, hogy érzik a Valve-nál a címben a potenciált, de még nem igazán biztosak benne, hogy vigyék tovább. Kicsit rétestészta effekt volt a sztorimesélés, és hamar rájöttek, hogy ezt ki kéne dolgozni jobban.
Az epizodikus megoldás nem volt még kiforrva, én kb egy játékot ismertem ezzel a megoldással (Sin Episeodes, a maga 1 db epizódjával...). Talán féltek, hogy ez nem méltó egy ekkora címhez, mert picit hülyén nézett volna ki egy mégiscsak A+ kategóriás cucc 5$-ért.
Kraft lett volna a folytatáshoz nyilván, de az ilyen Steam, aztán Steam Machine méretű ötletek tervezése-megvalósítása nem két év, és egyszerűen nagyobb prioritást kapott, mint a HL.
Ebben egyet tudok érteni.
Mégiscsak meg akarják reformálni a PC játékplatformot, és ez hatalmas meló.
De most inkább nem offolnám a GőzGéppel tovább szanaszét ezt a totyikot
Duoble Chekc Everytihng
-
SylverR
senior tag
Nos.
Szerintem túlzol. Portal 2 történetét nézve, a robotok reakciót, dumáit - amiktől a hasamat fogtam a röhögéstől -, szerintem nincs okunk félteni a Valvetól a HL franchiset, hogy tönkre tennék. Túl jók ők ahhoz.
Abban én is egyet értek, hogy az lenne a jó, ha egy hosszú, történetorientált gameplayt kapnánk, sok-sok bejárható hellyel. Habár a quest-alapú rpg-s rendszert szerintem nem kéne erőltetni. Azzal magát a HL-feelinget ölnék meg.
Amit viszont én örömmel látnék, és egybe vág azzal amit Gabe-ék publikáltak infót mostanában, miszerint lehetne úgy csinálni a HL3-at, hogy játék közben, lenne egy csapat, akikkel kooperálunk. Együtt is haladva, néha ha küldetés megkivánja szétválva. De közben a gép AI szépen teljesitené a küldetést, külön úton haladóval. És ha teszem azt neten át együtt játsszátok a co-op singlet a haverokkal, akkor együtt egymást segitve mehettek végig a pályákon.Engem a Black Mesa története nem igazán érdekelne. Mármint a történet igen. Csak, hogy mind az eredeti játék, mind a BMS csak hentelés, semmi több. Az gagyi.
Szerintem nem kell ennyire vészesen tekinteni a dolgokra. HA, úgy döntenek kiadják a HL3-mat, szinte 100% a kasszasiker!
De a véleményem szerint: EP2 a best eddig! Örülnék, ha folytatnák. Felrobogni a Dodge-al északra. Felszerelnének pár tüskés gumit, vagy hóláncot. Majd irány a jégmező.
Nem!
-
Showhai
tag
Hát ha más nem, az agymenésem rávilágított, hogy a történet orientált megoldás egyedi megvalósítással bejövős lenne (legalább 3 embernél ). Megyek írok Gabe-nek, hogy küldhetik a dollárokat az ötletem miatt
...aztán néznék bután egy héttel később az ajtóban álló kék öltönyös tagra
"Rise and shine Mr Showhai" - ott kapnék sikítófrászt
Duoble Chekc Everytihng
-
Dilikutya
félisten
Milyen elvárások? Történet? Régen se volt. Innovatív játékmenet? Régen se volt. A rombolható környezet, meg az agyament dolgok miatt volt jó. Szerintem senki se várt Skynet szintű mesterséges intelligenciát, taktikázó, fedezékhasználó ellenfeleket.
Én pont azt kaptam, amire számítottam, csak én változtam. Ma már a Quake sem olyan nekem, mint 15 éve.
És nincs ötletem, nem tudom, mi lenne a kerek sztori. Ezt csak az alkotók tudják.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
SylverR
senior tag
válasz Dilikutya #95 üzenetére
Történetileg pedig a HL2 jó volt. Kora legjobbja. 2000 óta nincs értelmes történetű játék a piacon jóformán. Az embereket az érdekli, hogy henteljen és kész. Történetileg a Crysis egy igazi zs kategóriás rémbéna scifi lenne filmben. A HL2 viszonr egy erős A kategória. Mint a Függetlenség napja pl. Ami természetesen van akinek nem tetszik. Ettől még A kategóriás marad. Mivel az eredeti HL hentelés, igy abban igazad van, hogy akkor nem volt elvárás. De az Ep1 mégjobb sztorit kapott, és mégjobb játékmenetet. Ep2 még jobbat. Szóval igen. Jobbat várunk. A játék-menet innovativ ugyan nem volt, de a történetorientáltságnál mi jobb kell?
Nem!
-
"2000 óta nincs értelmes történetű játék a piacon jóformán"
Azért ez durván túlzás. Csak FPSeket nézve: Deus Ex triológia, Bioshock + Infinite, Dishonored, Half-Life 2, Stalker triológia (atmoszférában zseniálisak), Far Cry 2-3, Borderlands 1-2, FEAR. előtte viszont annyira nem volt gyakori, kb a System Shock 1-2 volt erről ismert, aztán valahol a Quake2 / Half-Life környékén terjedt el a sztori.--
cikkhez visszakanyarodva: lassan ideje, a source nem mai darab. persze, alacsony a gépigénye és mindenen jól fut, plusz jól skálázódik, de emlékeszem még, hogy amikor kijött, akkor bleeding edge volt grafikában, fizikában és AIben is. képek alapján pedig kifejezetten jónak néz ki.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Wlac
Ármester
-
djgeg
őstag
Nekem meg pont, hogy az jön be. Vannak nekem saját gondolataim és reakcióim a story ra. Így lehet kevésbé interaktív azonban ezek a játékok így is Sodró elven működnek. Beugrasz és szépen elsodor a folyó a tengerig. A közben szerzett tapasztalat, vagy élményre nem kell már egy előre definiált vélemény, és reakció.
Persze más a helyzet az olyan játéknál, ahol sokkal fontosabb a karaktered interakciója.HL1-2 és kiegjeik így is TOP story és egyéb tekintetben. Ezt a sok fan bármikor bizonygatja.
[ Szerkesztve ]
"640 kByte memória mindenre elegendő"
-
HollyBoni
veterán
Basszus, rossz topik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Tudományos Pandémia Klub
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Hálózati / IP kamera
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- Vicces képek
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Mercedes topic
- További aktív témák...
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen