Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
Viszont nem is az a komoly (nem marketing) állítás, hogy 0 emissziós, hanem hogy teljes életciklusra kevesebb, és egyre kevesebb lesz, ahogy fejlődik az akkumulátorgyártás. Illetve Tesla részéről ott van még az akkumulátorokra építő energia tárolás biznisz, ami szükséges ahhoz, hogy nagyobb százalékban használj napenergiát, meg elkerüld csúcsterhelés erőműveket.
[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
Persze hogy marketing szöveg. Egyébként van benne igazság, csak elfelejtik hozzátenni hogy a városban.
Azzal nem reklámozhatják hogy sokkal kevesebb a környezeti terhe élettartama során mint a belső égésű autónak. Csináljanak negatív reklámot a benzintemető suvoknak amiből jelenleg élnek? Ezek még mindig nem környezetvédelmi szervezetek, hanem kapitalista autógyártók.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Azért a gumikopást ne hasonlítsuk már össze a belsőégésű autók károsanyag kibocsátásával. Fékkopás meg sokkal kevesebb mint egy belsőégésűnél, ami szintén nem összevethető a “füstöléssel”. És mint említettem a városban van “zéró” emisszió, ott nem megy erőmű.
Ki kell építeni az infrastruktúrát, egyszer. Inkább mint hogy örökre belsőégésűt használjunk személygépkocsikban.
Legyártása meg szintén nem az óvoda előtt történik.Nem tudom mit vársz egy marketingszövegtől őszintén, abba mindenhol belelehet kötni. Inkább örülnél hogy ilyen szempontból jó az irány.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
ddekany
veterán
Az akku újrahasznosításról, mint az egyik elérendő célról, volt is szó a tavalyi battery day-en. De ez egy a sok dolog közül ahol fejlődni lehet (aztán egyik jobbító ötlet bejön, másik nem). Most hogy fel lett az elektromos autózás hipe-olva, és végül sorra beadták a derekukat a tradicionális autógyártók is, hogy hogy nem, ki fog derülni, hogy volt még bőven fejlődési lehetőség, csak eddig valahogy nem nagyon igyekeztek.
-
Noukoum
veterán
Nem megy 60e-120ekm-t egy autó? Jelenleg annyi idő alatt térül meg a co2, globális energiatermelést nézve.
Ez nem tetszik? Akkor mi tetszik?Környezetszennyezés, az eszem megáll. Minden az, annak mértéke nem mindegy.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
És ha 10 év alatt nem megy annyit akkor mi van? Utána nem használjuk az autót? Vagy nálad az élettartam az 10 év?
A gyakori villámtöltés nem tesz jót az aksinak, azonban ha ez még így is hoz egy hatalmas élettartamot kit érdekel?Itt az a baj hogy neked van egy véleményed és mint egy ovis ragaszkodsz hozzá. Pont azt csinálod mint a laposföldhívők, vírustagadók stb. Hiába ellened beszélnek a tények, te attól még mást gondolsz. Inkább ne terjeszd.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Uzi74
senior tag
Pont annyira van, mire nagyüzemi mennyiségben újra kell hasznosítani az akkukat - jó 10 évig autókban fognak szolgálni, utána meg 60% alatt napelemes rendszerek puffereként még 10 évig... A lényeg hogy megvan rá a nagyüzemi technológia, innentől kezdve csak szabályozás kérdése
-
dabadab
titán
Az általad linkelt cikk írja, hogy ez még messze van a nagyüzemi újrahasznosítástól.
Ahogy maga a probléma is messze van tőle, jelenleg nincs annyi reciklálandó akku, amivel lehetne etetni egy nagyüzemet.
Ami a dologból lényeges, az az, hogy a nagyhatásfokú újrahasznosítás nem csak egy távoli, elméleti lehetőség, hanem műszaki szinten megoldott probléma.
DRM is theft
-
Noukoum
veterán
Te jelenleg megakarod magyarázni hogy a véleményedet alátámasztják a tények, mikor messze nincs így.
Mond azt hogy a Föld lapos, de ne akard megmagyarázni. Véleményed lehet, ezt senki nem veheti el tőled.
Ellenben ha elkezded terjeszteni, aztán meg megmagyarázni akkor ne csodálkozz hogy azt mondják hogy hülyeség.Mert hogy megint ott tartunk hogy jössz egy ilyennel hogy az akkumulátor öregszik, beböfögsz egy ilyet. Gratulálok.
Igen öregszenek, 10 évesek az első tömeggyártásban gyártott villanyautók. Érdekes módon még mindig mennek. Pedig akkor még a mostanihoz képest sokkal rosszabb volt az aksi balansz, rosszabb volt az aksi hűtés fűtés, és közben fejlődött a technológia is. Mert hogy eltelt sok év, gyűlnek a tapasztalatok. Tehát akkor mi a lóf@szért kell ilyeneket beböfögni? Mit akarsz a szerencsétlen akkumulátortól, hogy 100 évet menjen? Kukázzuk azért mert nem megy el annyit? Annyira komolytalan vagy, de komolyan.Aksi újrahasznosítás szintén, de látszik hogy csak azt képes látni amit akarsz. Egészségedre. És akkor még te beszélsz a kinek képzelésről…
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”