Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz Abu85 #66 üzenetére

    Bizonyára arra gondolt, bár nem tudom, miért ne lehetne elérni egy ilyen foldingos kódban, hogy 5 utasításon belül ne legyen függőség. A R/W mem-cache is sokat segíthet foldingban is, kivéve, ha eleve úgy tervezték az egész kódot, hogy a hiánya ne számítson sokat (tehát G80-ra optimizálva). Szóval fura... Véletlenül nem az NV keze van ebben? :DDD Főleg, ha a transzkódolás is ennyivel gyorsabb ATI-n.

    (#77) schwartz: Fill-rate-ban azért nem olyan rosszak, hanem inkább shaderekben, és az is nagyon sokat számít, hogy nem kell 1000-féle konfigra tekintettel lenni, hanem ott van a hw, és mindent bele... ;)

  • gbors

    nagyúr

    válasz Abu85 #66 üzenetére

    #66: A Badaboomról nem vagyok nagy véleménnyel, pontosan már nem emlékszem, de valahol 2-4-szeres sebességgel kódolt a 9600GT-men, mint a DivX 5.0 codec az E2180@2.66-on. Ezt azért nem science fiction legyűrni.

    #68: Engem annyira nem aggaszt, hogy a GTX295 mibe fájhat erőforrásban - szerintem nagyon sok mindent ugyanúgy csinálnak, mint a 9800GX2-nél, egyedül a megfelelő chipek kiválasztása lesz komoly kérdés - na ott majd tényleg kell cseresznyét szedni ;]
    Ha minden jól megy, hétvégén csinálok néhány DX10 vs DX10.1 tesztet egy kölcsönkapott 4850-essel (AC, STCS, Unigine, FC2) - kíváncsi leszek a gyakorlati haszonra...

    #76: szerintem a 4850 vs 9800GTX+ felállás megváltozása inkább a 8xAA helyett 4xAA miatt volt, de nyilván azért a felbontás is belejátszik.

    VaniliásRönk:
    egy éve nem is jött ki olyan játék ami érdekelni tudott volna...
    Javaslom a Sam&Max szériát, a második szezonnak pár hónapja lett vége :D

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák