Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoltanz

    nagyúr

    válasz Yutani #13 üzenetére

    Az már baj ha komoly marketing kell, ugyanis egy jó termék eladja magát. A felhasználok pozitív tapasztalataikat szívesen továbbadják és sikeres is a termék, de itt ilyenről nem beszélhetünk majd. :)

    Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

  • dezz

    nagyúr

    válasz Yutani #13 üzenetére

    A 65nm-es gyártású korábbi chippel nem ment a dolog, mert egymagában is sokat evett, ezért volt savanyú a szőlő...

    (#28) Abu85: Hmm, érdekes, ezt én pont fordítva tudtam... Hogy pl. azért jobb az ATI geometry shaderekben, mert jobban megy a véletlenszerű memóriahozzáférés, ugrások, stb.

    Pl. a G80 1/6 olyan gyors ray-tracingben (ami jóval közelebb áll az általános mat. számításokhoz, mint a raszteres grafika), mint a Cell (miközben a Cell elméleti peak GFLOPS-ban a fele a másiknak) -- de állítólag az R6xx/7xx-szel jobb a helyzet. Akkor mégsem? Az még gyengébb?

    A statokból az derül ki, hogy fej fej mellett vanak: mindkettőnél ~9.1 az Active CPUs/Current TFLOPS arány (és itt a TFLOPS nem az elméleti peak, hanem az adott feladatban érvényesülő).

    "Erre az volt a válasza, hogy az NV G80 architektúrája stream rendszer, ami kedvez az általános számításoknak, de nem olyan jó a számítógépes grafikára. Az AMD R600 szuperskalár ami a legjobb működést eredményezi a grafikai számításoknál, de gyengébb az általános számítási feladatoknál a sok függőség miatt."

    Ez is nagyon kitekertnek tűnik. Éppen a véletlenszerű memóriahozzáféréses az általános jellegű, és a stream (kisebb adatcsomagok sora) a grafika-orientált...

    Szóval nem értem. Nem inkább arról van szó, hogy a "GPU2" klienst kimondottan stream jellegűre tervezték, és ezért menne jobban Nvidián? :F Vagy talán valami mást értett valaki valahol félre (pl. GPU1 vs. GPU2 kliens összehasonítást).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák