Új hozzászólás Aktív témák
-
zoltanz
nagyúr
Az már baj ha komoly marketing kell, ugyanis egy jó termék eladja magát. A felhasználok pozitív tapasztalataikat szívesen továbbadják és sikeres is a termék, de itt ilyenről nem beszélhetünk majd.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
dezz
nagyúr
A 65nm-es gyártású korábbi chippel nem ment a dolog, mert egymagában is sokat evett, ezért volt savanyú a szőlő...
(#28) Abu85: Hmm, érdekes, ezt én pont fordítva tudtam... Hogy pl. azért jobb az ATI geometry shaderekben, mert jobban megy a véletlenszerű memóriahozzáférés, ugrások, stb.
Pl. a G80 1/6 olyan gyors ray-tracingben (ami jóval közelebb áll az általános mat. számításokhoz, mint a raszteres grafika), mint a Cell (miközben a Cell elméleti peak GFLOPS-ban a fele a másiknak) -- de állítólag az R6xx/7xx-szel jobb a helyzet. Akkor mégsem? Az még gyengébb?
A statokból az derül ki, hogy fej fej mellett vanak: mindkettőnél ~9.1 az Active CPUs/Current TFLOPS arány (és itt a TFLOPS nem az elméleti peak, hanem az adott feladatban érvényesülő).
"Erre az volt a válasza, hogy az NV G80 architektúrája stream rendszer, ami kedvez az általános számításoknak, de nem olyan jó a számítógépes grafikára. Az AMD R600 szuperskalár ami a legjobb működést eredményezi a grafikai számításoknál, de gyengébb az általános számítási feladatoknál a sok függőség miatt."
Ez is nagyon kitekertnek tűnik. Éppen a véletlenszerű memóriahozzáféréses az általános jellegű, és a stream (kisebb adatcsomagok sora) a grafika-orientált...
Szóval nem értem. Nem inkább arról van szó, hogy a "GPU2" klienst kimondottan stream jellegűre tervezték, és ezért menne jobban Nvidián? Vagy talán valami mást értett valaki valahol félre (pl. GPU1 vs. GPU2 kliens összehasonítást).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen