Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Képesek 8 szál kihasználására. Ez az amit csinálnak a PS3-on és csinálnak a két új konzolon. Ezt a fejlesztők úgy hívják, hogy parallel rendering. A motor működését egymástól független részletekre osztják és a parancsokat mindig szabad erőforrásokra helyezik. Ezt akarja PC-n is megcsinálni az Oxide a SWARM rendszerrel a Nitrous motorban. Csak ez nem olyan egyszerű, mint konzolon, mert itt rengeteg rejtett szál van amit a driver kreál és nem tudsz mit kezdeni velük.
A problémánk nem azzal van, hogy nem tudunk akár 6+ szálat munkára fogni mondjuk a renderelés szempontjából, hanem azzal, hogy a grafikus API-k alapvető működése lényegében 15 éve változatlan, mert a visszafelé kompatibilitást senki sem akarja azért eldobni, hogy képesek legyenek kihasználni a többmagos processzorok erejét.
Viszont az látszik, hogy a konzolon az elképzelések hibátlanul működnek, tehát nem a hardverrel van a gond, hanem azzal, hogy a ma használatos PC-s interfészeket nem a mai hardverekre tervezték.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED