Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz kovsol #98 üzenetére

    Képesek 8 szál kihasználására. Ez az amit csinálnak a PS3-on és csinálnak a két új konzolon. Ezt a fejlesztők úgy hívják, hogy parallel rendering. A motor működését egymástól független részletekre osztják és a parancsokat mindig szabad erőforrásokra helyezik. Ezt akarja PC-n is megcsinálni az Oxide a SWARM rendszerrel a Nitrous motorban. Csak ez nem olyan egyszerű, mint konzolon, mert itt rengeteg rejtett szál van amit a driver kreál és nem tudsz mit kezdeni velük.

    A problémánk nem azzal van, hogy nem tudunk akár 6+ szálat munkára fogni mondjuk a renderelés szempontjából, hanem azzal, hogy a grafikus API-k alapvető működése lényegében 15 éve változatlan, mert a visszafelé kompatibilitást senki sem akarja azért eldobni, hogy képesek legyenek kihasználni a többmagos processzorok erejét.

    Viszont az látszik, hogy a konzolon az elképzelések hibátlanul működnek, tehát nem a hardverrel van a gond, hanem azzal, hogy a ma használatos PC-s interfészeket nem a mai hardverekre tervezték.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák