Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Hopkins95 #46 üzenetére

    Nem a 7 nm a baj. A PS4 Pro megvalósítható kis méretben, hiszen van már HBM2 is, bár ez sem egy igazi low-z megoldás, viszont a hőtermelés akkor is gond lenne. A Switch hűtőrendszere nincs felkészítve 5 wattnál nagyobb TDP-re, és igazából ebben a méretben/vékonyságban nem is éri meg ennél többel kalkulálni. 5 wattból pedig igazából még 7 nm-es és HBM-mel sem lehet megközelíteni a PS4 Pro teljesítményét.

    A nagyobbik gond, hogy az NVIDIA-nak nincs semi-custom üzletága. Ők adnak el lapkákat, de csak olyanokat, amelyeket maguknak leterveztek. Ez az oka annak, amiért a Tegra X1-nek a processzorhibáját ki sem javították, vagyis nem működhet benne a beépített nyolc mag, csak az egyik négyes tömb. Pedig a Switch hasznát venné a Big.Little-nek, de az NVIDIA még kérésre sem fogja megcsinálni, annyit számukra nem ér a Nintendo, hogy ők erre pénzt fordítsanak. Szóval van nekik Tegra X1, amiből csinálnak néha új steppinget és kész. Ha a Nintendo erősebbet akar, akkor ott a Tegra X2, de egyrészt az nem kompatibilis a Tegra X1-hez már lefordított shaderekkel, ami eléggé baj a játékok futtatása szempontjából, másrészt 15-20 watt a fogyasztása.

    A teljesítményt a Nintendo felhőből biztosítja. Erre Japánban már ki van építve a rendszer, gyakorlatilag a GeForce Now szolgáltatásból van elkülönítve a teljesítmény a Nintendo számára. Ennek a bérlésével az a baj, hogy drága, emiatt korlátozódik Japánra. Üzletileg nem éri meg, de a presztízs miatt otthon bevállalják.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák