Új hozzászólás Aktív témák
-
ted_tris
tag
válasz kikikirly #41 üzenetére
Tokeletesen igazad van.
Inkabb az animacios rendszerek, a fizika gameplay reszeve tetele, animaciok, normalis ik lenne a fontosabb.
Kesz rohej mikor a tetszoleges jatekban a siktol eltero talajon mozognak karakterek.
Pl. lejto lepcso.
Meg keccselnek idetlenkednek jobbra, balra.
Vagy az unreal motorra jellemzoen 10 centivel a talaj felett lebegnek vagy bokaig benne vannak.
Ez lennr a fontos.
Ez a baromsag meg sokadlagos problema , de shotokon jol fog mutatni az egysegsugaru gamer hugyagyut meg azzal teszed zsebre.
Sajnos.Amugy ez a video egy nagy 0.
Ennel szebbek vannak realtime renderingel mar letezo jatekokban is.
Szep a sok pattogo feny csak ki nem szarja le ha a vegeredmeny meg gany.[ Szerkesztve ]
"learatjuk a pálmát.."
-
félisten
válasz kikikirly #41 üzenetére
Valószínűleg majd az új kártya generáció bejövetelével közelebb kerülhetünk ehhez. Más felépítésű lesz Volta is meg majd AMD is új irányba nyit. meglátjuk mit hoz a jövő. Ez a raytracing nem zártja ki a fizikai fejlesztést, inkább kiegészíti azt majd. A kettő együtt fog kitenni egy egészet, úgy kell erre tekinteni, mint egy lépcsőfokra ahhoz, amit akartok látni majd a játékokban.
ted_tris: valóban? mutatnál egyet ahol a tükröződés ennél jobb?
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)