Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz kikikirly #33 üzenetére

    na igen de itt nem azon van a hangsúly, hogy kilövöd/ megszünteted a fényforrást, hanem hogy utána arra hogy reagál a környezeted. A földön folyó víz, az esőtócsák, a különböző felületek fényvisszaverése hirtelen megváltozó fényviszonyok között. AZ, hogy egy előre kiszámolt és megsemmisíthető fényforrást kilősz és utána mindenre azonosan kiszámolt árnyékolás lesz vagy ilyesmi az alap elvárás , de az , hogy ennek tükrében utána megváltozik az egész környezet vényvisszaverése , árnyékolása és tükröződése dinamikusan, real time kiszámolva anyagtónusokra is akár lebontva, ez a nagy szám. Erről szól ez a demó is, hogy viszonyul a változó fényhez és az így kialakult tükröződéshez a bőr,a fém asztal a víztócsa a földön ( ez a legjobb,a víz a földön ebben a videóban).
    [link]
    vagy például itt a legjobb, baromi jó látvány.[link]
    egyértelműen a 3D Mark direkt túltolja, hogy mérési határon legyen, de ez mindig is erről szólt.

    Ez egy lépés a jövőben ahhoz, hogy valósághűbb legyen a játék és ez valahol a fizika fele vezető első lépés is.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák