Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz .Szaki. #49 üzenetére

    egészen egyszerűen nem így működik. Alsó hangon el kell fogadniuk egy szabályzatot, ami nem az ügyfélnek, hanem az applenek kedvező megoldásokat tartalmaz. Aztán csillagászati áron bérelni az appletől áldásadó gépet.
    Nem látjuk milyen szerződés van az apple és a hivatalos szerviz közt. Viszont jó eséllyel kevésbé honorálják, ha garanciális csere egy készülék, mintha nem csere vagy nem garanciális. Az alkatrészellátásról pedig már írtam, könnyen lehet, hogy nem tarthatnak készleten alkatrészt. Bár lehet az eu-ban kénytelenek lazábban csinálni, mint az usában.

    Alapvetően nem jótékonysági intézmény egy szerviz. Szóval, ha olyan körülményeket teremt a gyártó, hogy ne érje meg az ügyfél számára ideális megoldást választani, akkor nem azt választják, nem fognak ráfizetni, hogy jó fejek legyenek.

    [ Szerkesztve ]

  • asdf_

    veterán

    válasz .Szaki. #49 üzenetére

    Ezzel szemben ott van ismerősöm, akit fentebb is említettem és akkoriban legjobb barátom volt. Az összetört 5S-t mindenáron rám akarta tukmálni, hogy cseréljem ki neki a kijelzőjét, ő majd rendel egy kitet kínából, f@sza lesz. Két órát szenvedtem vele és természetesen nem lett jó, mivel gagyi volt az alkatrész, később utánanéztem, akik onnan rendeltek ahonnan ő, 10-ből 8 esetben jártak ugyanúgy, mint én.

    Az gond, hogy azt nem látod, hogy ez nem az ok, hanem az okozat. Gyönyörűen kicserélhetted volna azt a kijelzőt egy faszára, ami passzol, ami működik, aminek nem fakul a képe, ha tíz fokot döntesz a telefonon, kicserélhetted volna egy eredetire és a haverod ott helyben élvezett volna. De nem tudod, mert nem tudsz sehonnan vásárolni egy eredeti kijelzőt ahhoz a kibaszott telefonhoz...

  • Tikakukac

    titán

    válasz .Szaki. #49 üzenetére

    Szumma: igen a márkaszerviznek mindig egyszerűbbnek kéne lennie. De sajnos nem az és ez itt a gond.
    Mert én viszont az iparban is dolgoztam és azt kell mondjam, nem kevés olyan embert ismerek, aki különb munkát végez mint a legtöbb nagyra tartott márkaszerviz, csak ugye neki nincs tőkéje ekkorában játszani.
    User oldalról jobb lenne, olcsóbb lenne, közvetlenebb lenne. De mivel valaki szeret belefingani a nulláslisztbe az alkatrészekkel elég keményen, lásd Apple, így marad a kínos fórumbejegyzések törlése, youtube csatornék fenyegtése stb. ha ennek hírt adnak mások.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák