Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz .Szaki. #49 üzenetére

    egészen egyszerűen nem így működik. Alsó hangon el kell fogadniuk egy szabályzatot, ami nem az ügyfélnek, hanem az applenek kedvező megoldásokat tartalmaz. Aztán csillagászati áron bérelni az appletől áldásadó gépet.
    Nem látjuk milyen szerződés van az apple és a hivatalos szerviz közt. Viszont jó eséllyel kevésbé honorálják, ha garanciális csere egy készülék, mintha nem csere vagy nem garanciális. Az alkatrészellátásról pedig már írtam, könnyen lehet, hogy nem tarthatnak készleten alkatrészt. Bár lehet az eu-ban kénytelenek lazábban csinálni, mint az usában.

    Alapvetően nem jótékonysági intézmény egy szerviz. Szóval, ha olyan körülményeket teremt a gyártó, hogy ne érje meg az ügyfél számára ideális megoldást választani, akkor nem azt választják, nem fognak ráfizetni, hogy jó fejek legyenek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák