Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz gthomma #27 üzenetére

    üzleti érdek... direkt nem oldják fel... sőt "véltelenül" szokták lezárni korábban korlátozás nélkül forgalomba hozott készülékek alkatrészcseréjét is, hogy a 3rd party szervizekkel javíttatók szidják a szervizeket, amiért egyszer csak nem működik tovább a telefon frissítés után. Hányszor játszották el ezt eddig, 3x? Aztán persze szánják bánják a "balseset", de a lényeg, hogy a vásárló érezze, bármikor kizárhatják a telefonjából, ha nem apple szervizbe vitte.

    Az iphone 5 hivatalos képernyője sem azért 50 ezer forint, mert olyan drága egy alkatrész, hanem azért, hogy ne javíttasd meg. Ezért vannak direkt több hetes átfutási idős akadékoskodások is a 3rd party-knak nagy kegyeesen elérhetővé tett alkatrészek kapcsán. Lehet mutogatni, hogy de hát javítható, a gyakorlatban viszont gazdasági totálkár a rendszerük miatt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák