Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Mike #199 üzenetére

    Ez egy RPG-nél vagy mondjuk autóversenynél megfelelő távolságból oké, de nem egy online FPS-ben, ahol szó szerint milliszekundumokon múlhat a siker. Minél közelebb vannak a képernyő szélei a fókuszponthoz (értsd célkereszt), annál jobban lehet koncentrálni a nézett kép egészére (pontosabban minél kisebb a képátló, annál nagyobb területet látsz be úgy, hogy azonnal tudsz rá reagálni), ami kulcsfontosságú tényező.

    Egy böszme kijelzőnél mire a szemed elvándorol a kép közepétől valamelyik sarokig, 5x lőnek ketté, ha nem krumplik ellen játszol, mert lassabban dolgozod fel az inputot, hiszen a perifériádon történő eseményt kell előbb észrevenned (ha egyáltalán észreveszed időben; a legtöbb mai játék überrészletes textúriái meg bisz-basz objektumai négyzetre emelik ezt a kihívást), majd lereagálnod.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák