Új hozzászólás Aktív témák
-
unrealnoise
senior tag
2160x1200-as felbontás.
Ez szép és jó. Meg amit írnak, amiről beszélnek. De szerintem 2160x1200-as felbontásban játéka válogatja, de egy GTX 960 is elég lehet 90 FPS-re. Nem full grafon persze, de textúrákat kissé butítva nekem szerintem menne ekkora felbontáson 90 Hz-en a gamma.
Szóval totál egyénileg a játékokon és elvárásokon múlik, ki mennyivel elégszik meg.
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
unrealnoise
senior tag
Grr. Ilyen buta kérdést. Ott Full HD lesz a panel.
"PlayStation VR features a 5.7-inch, 1920 x 1080, OLED"
Kicsit kisebb felbontás. A PS VR tud 120 Hz-et is, az Oculus Rift csak 90 Hz-et. Csak hát minek a 120 hz... oké, indie játékok kihasználhatják...
De szóval jó vétel lehet a PS VR is, de PC-n szerintem "több mindent" kaphat az ember, többek közt az egyénileg fejleszthető hardverek miatt.
Ott volt pl a Fallout 4. Úgy adták ki konzolra, hogy sokszor inkább a 20 FPS-hez volt közelebb, mint a 30-hoz... (Azóta javították, de hát kérem...) PC-n ha valami nincs szarrá optimalizálva, tudsz a textúrákon butítani, hogy meglegyen pl. akár az Oculus Rift által igényelt 90 FPS is...
PS VR-nál félek a "multiplatform" dolgokatól, a hanyagságtól, ami egyre inkább kezd elterjedni. Lásd PC-s batman, Fallout 4 konzolok, Just Cause 3 konzolok... Nem nagyon bízom abban, hogy frémrátaügyileg kiegyensúlyozott játékokat tesznek le az asztalra tripla AAA fejlesztőként sem...
PS VR-nál tuti zsír lesz mondjuk a Gran Turismo Sport VR-ban. De én maradok most PC-s vonalon mindenképp.
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
unrealnoise
senior tag
válasz #52815360 #12 üzenetére
Nem tudom mit nézel, de Assetto Corsa nálam i3 4330-assal, medium beállításokkal 1080p-ben betonstabil 110-120 FPS versenyen is...
Hozzávesszük, hogy oké, kicsit magasabb felbontás, és sálálá, simán megvan a 90 FPS...
Szóval azért ne túlozzunk már...
[ Szerkesztve ]
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
unrealnoise
senior tag
válasz #52815360 #14 üzenetére
Na ne fárasszál...
1.) Ezek high/max részletességgel lefuttatott tesztek!
2.) Én egy rohadt Assetto Corsa-ról írtam, és arról, hogy játéka, és elvárások függvénye a dolog!
3.) A részletességek testreszabásával, akár csak egyetlen érték levételével is 20-30 FPS-t nyerhet az ember. Pl az Assetto Corsanál, ha a tükröződéseket leveszem kicsire, statikusra azonnal megugrik az FPS szám, miközben a többi érték high beállításon van, simán megy 110-120 FPS-el egy szaros GTX960-al is. 1080p-ben.
4.) Ebből kiindulva ezen játékok egy kisebb részénél is el lehetne érni talán a 90 FPS-es minimumot.Messze nem mindnél, de én pont arról beszélek, ha valaki, mint én egy-két játékkal elvan egész évben, pláne VR-ban, annak nem feltétlen kell GTX980, hacsak nem akarja a minél durvább grafikát.
Nem azt mondtam, hogy MINDENRE elég lesz, vagy sok játéknak elég lesz a GTX 960... Csak azt, hogy nekem lehet elég lesz a kezdetben, amit nem bánnék, mert akkor megvárhatnám a következő generációs kártyákat...
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
unrealnoise
senior tag
válasz #52815360 #17 üzenetére
Úgy is frissítek. Azért i3-at vettem anno (helyesen!), mert még most is alig pörög fullHD mellett, tökéletes a játékaim alá. így is GPU limit van...
De ahogy nézem, az Oculus nem előrendelhető itthon még egy ideig, így a gépfrissítésnek lehet neki is látok.
[ Szerkesztve ]
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
unrealnoise
senior tag
-
unrealnoise
senior tag
válasz clyvejhamma #27 üzenetére
Jah tényleg, ezt el is felejtettem. Pedig olvastam én is!
A Gran Turismo Sport tuti állat lesz, de külső fejlesztők nem tudom mennyire fogják ezt támogatni.
Pl jövőre (azaz idén..) jön konzolra az Assetto Corsa Ps4-re, és meg sem említik, hogy VR támogatással jönne PS4-re, vagy hogy utólag majd megoldják.Indie meg egy pár nagyobb AAA fejlesztő csodát tehet ott is (belső fejlesztők pláne), de majd meglátjuk.
Az biztos, hogy én nekikezdtem a gépfejlesztésnek Oculus Rifre, szóval nekem a konzolozás kimarad... Hacsak nem csinálnak valami csodát...steam / trakt.tv ID: unrealnoise