Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz gabor7th #13 üzenetére

    Mifelénk ezeket (nem csak JD) a gépdílereket kergetik a szövetkezeti emberek - el a mezőről. Olyan fekete doboz van a gépekben, ami mindent loggol, mikortól meddig ment, hányasban szántottak vele, milyen fordulaton boronált, milyen volt a szervónyomás, fingtak-e a kabinban stb. És amikor beáll a berendezés, akkor jönnek, hogy hát kérem ez nem garis javítás a féléves gépen, mert jóskabá 3%-kal gyorsabban vette a kanyart szántás közben, mint szabadott volna.

    És a javítás meg olyan mint a modern autóknál. Meghajtol egy tartókonzol, ami 5 perc flexeléssel, 3 perc heggggesztéssel, 2 perc csiszolással és nélmi festéssel javítható? Kérem szépen, ez full modulcsere! Most szoftveresen leállítjuk a gépet, jövő héten megjön az alkatrész, rá 2 napra lesz ideje a szakemberünknek, addigra hozzák be a leállított, tehát csak trélerezhető gépet a 80-km-re lévő szervizközpontba. Miután ez a buli lejátszódott ismerősöknél a TSZ-ben, a JD díler megtanult szántásban cikk-cakkba sprintelni a felé hajigált rögök elől. Visszakapták a gépüket, bontották a szerződést, és felújíttatták a Zetorokat.

    [ Szerkesztve ]

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák