Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz sing1ep1ayer #18 üzenetére
Most képzeld el az következő pár hónap ügyfélszolgálati statisztikáit. Szerinted felvesznek többszáz embert ügyfélszolgának? Erősen kétlem...
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
És az min. 40mrd árbevétel a 3 forgalmazónak pár hét alatt. Ebből 10mrd állami péz'. Jó kis mikulás bulira telik belőle.
Ehhez mennyi extra adóbevételre is számítank? Jaaa, hogy semennyire, még nem tudják, ez egy megelőző intézkedés, stb, stb.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Ha nem adnak blokkot, az ez után sem lesz benne a pénztárgépben, sem a NAV adatbázisban. Arra ez pont nem jó. Ez csak arra jó, hogy ha adnak ugyan blokkot, de mégis valahogy kihagyják azt a könyvből. A NAV állítása szerint sem számottevő ez az adócsalási technika.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Néhány hét alatt kellene legyártani kétszázezret, majd utána a következő 10 éveben százat, beleszámítva, hogy mostanában mennyi üzlet zár be (ezek a gépek mind megjelennek a használt piacon). Ha gyártani akarod, beszállhatsz, viszont az igazi üzlet a forgalmazásban van.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Axe Miskolc #69 üzenetére
Nem azért sok az 50k, mert ez "túl nagy támogatás" lenne a vállalkozásoknak, hanem mert az egész, úgy ahogy van, egy bazi nagy baromság. Baromság, hogy ezt előírták, hogy ezt kifizettetik a vállalkozásokkal, és baromság az is, hogy ezt még a költségvetésből is támogatják. Ez 40mrd körüli mínusz az amúgy is gyöszös kereskedelemnek, és további 10mrd mínusz a költségvetésnek. Még az is sokkal egyszerűbb és hasznosabb lett volna, ha marad minden a régiben, a kereskedőkre kivetnek 40mrd-nyi adót, az befolyik a költségvetésbe és bódottág. Akkor a jelen állapothoz képest 50mrd-dal több lenne a költségvetésben, amiből a a kereskedőknek is jutott volna vissza különféle támogatások formájában. Csak hát akkor nem lehetett volna elmutyizni ezt az 50mrd-t pár hét alatt.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #06658560 #73 üzenetére
Ha a teljes 50mrd-os költséget nézem akkor egészen biztos, hogy sosem térül meg. A (ha jól emlékszem) bulgáriai hasonló akciót követő bevételnövekedésből átszámított várható magyarországi adóbevétel növekedést 7mrd ft/évre várják. És még nem számoltam az üzemeltetési költségekkel, ami havi min. 5ezer/gép körül várható. 200ezer géppel ez évi 12 mrd. Ami nagyobb, mint a várható adóbevétel növekedés. Szinte zsenális. Azért mondtam, hogy sokkal egyszerűbb lett volna kivetni az 50 mrd-os adót.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Formula-1 humoros
- Trollok komolyan
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen