Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sing1ep1ayer

    őstag

    válasz ferob #17 üzenetére

    Valamivel meg kell indokolni az árat. Amúgy mi újság a Laurelnél, minden oké? ;)

    A 24 órás ügyfélszolgálat semmit nem ér, manapság mindenhol az van. Az ilyen úgy néz ki, hogy 1-2 óra alatt felveszik a telefont, addig zenét hallgatsz. Közben párszor megszakad, újrahívod és bírkózol az automata menüjével. Utána bármi is legyen a hiba, elmagyarázzák hogy próbáld lenyomni egyszerre a készülék meghatározott 5 gombját, ha ez sem válik be, akkor dobj egy resetet. Végül, ha semmiképp nem adod fel, akkor közlik, hogy ők ki tudnak menni, de csak jövő héten és csak sok pénzért, mert a hiba a userben van, illetve támasztanak még pár egyéb feltételt, amibe úgysem tudsz belemenni (mint például hogy a gépet hetekig nélkülöznöd kell).
    Itt 24 órás szervizelési szolgáltatás kellene, nem ügyfélszolgálat.

Új hozzászólás Aktív témák