Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Predatorr

    őstag

    válasz Cythyel #2 üzenetére

    Na, te be is vetted. Tehát csúnya nV (csak mert megoldotta hardveresen, amire a remek amd képtelen), csúnya MS, de itt egy remek megoldás szaporítani a meghajtóbugokat. :C
    Csak egy újabb anti-nV "cikk", amire rá lehet mondani, hogy "nem is az" (csak az értelme) és mindig sokaknál bejön.

    [ Szerkesztve ]

    "Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Cythyel #2 üzenetére

    Ez egy techdemo. Nem egy játék. Vagy te attól már elalélsz, hogy techdemókat nézegetsz?

    Majd ha játékban is viszontlátjuk a dolgot, akkor, de csak akkor lehet tapsikolni neki...
    Egészen addig megint csak parasztvakítás, hogy tessék, akár így is lehet. Amire pistike meg lacika oda és vissza van, hogy hely, hol tart már a technológia.... :U

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Predatorr

    őstag

    válasz Cythyel #6 üzenetére

    nV-nak gyenge a teljesítménye? :Y :)) :C
    Mit zár el tőled, nem adják oda neked a boltban a RT kártyákat? :F
    A RT-t a MS biztosítja a fejlesztőknek DX12-vel, BÁRKI írhat rá programot. Hogy simán DX12-őre sem képesek a legtöbben, az sem az nV sara.
    Crytek nem fizeti ki a liszenszt, cserébe kapsz egy rakás bugot a nem szokványos (értsd: beépített) eljárásokkal, és persze még drágább hardvert vehetsz, hogy fusson. Akkor máris megéri dupla 5700XT-s szuper gyors és keveset fogyasztó AMD-s konfigot építeni. :P
    Nem gongolok, bocsi. :DDD
    Vagy csak nem spórolsz rá lóvét és könnyebb haterkedni? :P Merthogy a közeledben nem volt Rt-s Nvkártya, az tuti, csak összeolvasod a hülyeségeket, amiket ugyanilyen hozzáértők írnak. :(((
    De legyen ahogy gonDolod :P ha így neked kellemesebb! :R

    Juhaszatti: Nem én vertem oda sunyiban az nV-nak, ha ez nem tűnt volna fel előtte. :) Eleve ezzel generálják az ilyen hsz-okat.

    A felhasználóknak spec egyáltalán nem jó, hogy újabb nem szabványos RT megoldást fejleszt valaki, de szerencsére eddig egyik sem "került piacra", vannak bughalmazok ezek nélkül is mindkét gyártónál.

    Azt meg honnan veszed, hogy "egyre kevésbé kötött, és egyre kevésbé erőforrásigényes megoldások kerülnek a piacra"? El kellene jutni végre az egyszerű felismerésig, hogy
    a RT számításokat fejlesztői környezettől függetlenül el kell végezni! :Y

    Ja, a Crytek mindig is arról volt ismert, milyen szerény erőforrásokkal elfut.

    [ Szerkesztve ]

    "Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."

  • b.

    félisten

    válasz Cythyel #6 üzenetére

    sajnos ez még annyira sem RT mint amit manapság használnak készült erről már nem egy cikk. Inkább csak a tükőződésekre épít és ügyesen keveri a raszterizált elemeket a z RT visszatükröződéssel, de a fény árnyék effektek nagy része nem RT ráadásul bizonyos objektumok eltűnnek egyszerűen RT aktív eljárás alatt...
    Mondjuk eljárás is gyorsabban fut az RTX kártyákon. a 2060 nal ( nem S)van kb pariba a radeon 7 és az 5700 XT.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák