Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #43 üzenetére

    "Ez ugyanolyan szintű RT, ami van a DXR-es játékokban. A különbség az, hogy voxelizál" [link]

    Vs

    "A Voxel GI eleve nem ray tracing ebben a programban, hanem raszterizáció. RT-t egyelőre csak a visszatükröződés kapott." [link]

    Pontosan erről beszélek az első kommentemben hogy nem nem olyan szintzű RT ez mint ami van pl a Controlban...
    Control:
    - Ray-Traced Reflections
    - Ray-Traced Transparent Reflections
    - Ray-Traced Indirect Diffuse Lighting
    - Ray-Traced Contact Shadows
    - Ray-Traced Debris

    ebbőla Crytek használ RT reflections, amire nincs hatással nagyjából semmilyen másik RT effekt, Szemben Copntrolban pedig egymásra is hatnak a fenti RT effeketek. Azaz nyugodtan széttörhetsz egy megvilágított üveget a törmelékek és a fény szerint fog változni az összes árnyék és vele a terület megvilágítása...

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák