Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
A DX10-es Lost Planet valszeg nem bug. Ha végignézed a DX10-es teszteket, a 8600 és 2600 is csak 5-10 fps-t tud a játékokban, még alacsony felbontáson is.
***
-
MODERÁTOR
Az eredmény azért lett olyan, amilyen, mert gyenge a proci, és nem tudja kihajtani az X1950PRO-t. Ráadásul erősen procilimitált felbontásban is folytak a tesztek. Ugyanzeke a tesztek egy X2-vel már teljesen más eredményt mutatnának, 1-2 kívételtől eltekintve az X1950 erősen elhúzna.
***
-
MODERÁTOR
Tudomásom szerint (a starcraft2.com-on levő FAQ ezt állítja), a játék DX9-es lesz. De ha még lesz is DX10-es effekt, attól még fog futni DX9-es kártyán (a Blizzard nem hülye, hogy vásárlókat veszítsen).
Az X1950PRO meg akkor is bőven leverte volna a 8600GE-t, ha az utóbbinak is 512 mega ramja lett volna.***
-
MODERÁTOR
What are the system requirements for StarCraft II?
We'll have more details on specific system requirements closer to the release date.
Will the game run natively on Windows Vista?
StarCraft II will be fully compatible with Windows Vista, as well as XP. We'll have more details on system requirements closer to release.
Will StarCraft II be available on Mac simultaneously with PC?
As with all of Blizzard's recent releases, StarCraft II will ship on both PC and Mac simultaneously.
Will StarCraft II take advantage of DirectX 10? What other graphical goodies are included?
The game will be compatible with DirectX 10, and we're still considering whether there will be exclusive DirectX 10 graphic effects, but the graphics engine will also be very scalable to ensure that a wide range of different systems will be capable of running StarCraft II. The new engine is also capable of rendering very large units, as well as large numbers of units on screen together. Havok physics have been integrated into the engine for added realism as well.
[Szerkesztve]***
-
MODERÁTOR