Új hozzászólás Aktív témák

  • csaba951

    veterán

    Plusz sikerült a saját ügyfélszolgálatukat / Origint is teljesen indokolatlan terhelésnek kitenni. Értsd: ugyanarra a hétre rakták a Battlefield 3: End Game patch, The Sims 3: University Life dlc és SimCity startot. Mindegyik erős húzónév, és lehetett sejteni előre, hogy rengeteg ügyfélproblémát kell kezelniük.

    Maxis vezetője azzal védekezett, hogy a SimCity béta tesztben észlelt forgalom többszörösével szembesültek. Egyrészt már a béta tesztnél is komoly problémák voltak a szerverekkel (megjelenés előtt 2-4 héttel!). Bétában gyakorlatilag már a kész rendszert kellett volna tesztelni, mert már nagyon közel volt a start ideje.

    Másrészt az online boltokból egész pontosan láthatták, hogy a megjelenés előtt mekkora az érdeklődés, mennyi játékot adnak el. Tehát tisztában voltak vele, hogy nagyon veszik a népek előrendelésben a játékot. Ezek ellenére csak a start után 2-4 nappal növelték meg a kiszolgáló szerverek számát 120%-al.

Új hozzászólás Aktív témák