Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ribizly

    veterán

    válasz batman91 #11 üzenetére

    Van benne igazság, de ugyanakkor mégiscsak egy játékról beszélünk. Szóval inkább szórakoztasson, mintsem arra ösztönözzön, hogy szétverjem a gépet... ;]

    |•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

  • reelc

    veterán

    válasz batman91 #11 üzenetére

    Ezzel nem teljesen értek egyet.
    A játék már akkor is nehéz volt. Azért is, mert nem volt akkori "felhozatal" a stílusban.
    Ami maradandóbb platform játék volt PC-re vagy már évekkel azelőtt kifutott (Aladdin, Lion King, Prince of Persia, stb.), vagy később jött majdnem egy évvel, mint a Heart of Darkness, ami Abe kalandjain kívül a legjobb platform játék volt abban a korszakban.

    Szóval a játék önmagában kihívást jelentett. Emellé jön az a tény, hogy többeknek ez volt az első színvonalas platform játékuk abban az időszakban, amikor a játékok nagy része "Doom-klón", vagy RTS volt.
    A platform inkább konzolon volt népszerű (érthető a gamepad miatt), de a két első Oddworld kijött PC-re, a folytatásokra meg túl sokat kellett várnunk, mert konzol exkluzívak lettek.

    Az Oddworld jó játék volt, mert nem volt egyszerű, gondolkodni is kellett benne. Nagyon szép volt, hangulatos, és a humora is élvezhető volt nulla angol tudással is. Újszerű megoldások is voltak benne (pl. a karidat beszéltetni is kellett - ebben a stílusban nem igazán volt még ilyen). Ahogy írtam a stílus sem volt telítve.
    Akkoriban egy barátom NESen tolta a Super Mario Bros-t, szóval járatos volt valamennyire a platformerek világában. Ahogy lett PC-je végigvitte az Oddworldöt, és nagyon szerette, kihívást jelentett így is neki a játék.

    A mai játékok butításával nem szállok vitába. :)

    A következő sale alkalmával szerintem meg is veszem az új kiadását.

    (#14) sad_Vamp: Igen, nehezítette a "türelem-faktor" fokozatos elveszítése. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák