Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pengwin

    addikt

    válasz oszi666 #2 üzenetére

    A városok egymásra pakolása onnan jön, hogy a maja civilizáció viszonylag kis területen állt sok városból a történelme folyamán.
    Egész jó egyedi mechanika, tekintve hogy eddig az volt az optimális kis birodalmaknak a játékban, ha a városaikat széthúzták annyira, hogy már ne nagyon zavarják egymást.
    Majáknál meg ez az ideális:

    Vagyis a japánok után van még egy civilizáció, ami a sűrű városokra kell építsen.

    Nálam továbbra is a magyarok és az inkák a kedvenc népek... a városállami kapcsolatokra egyébként is mindig gyúrok, amiben a magyarok nagyon jók, az inkák meg nagyon jó építgetős civilizáció, ami szintén egyik kedvenc elfoglaltságom.

    [ Szerkesztve ]

    Üdv, pengwin

  • pengwin

    addikt

    válasz oszi666 #6 üzenetére

    A termelési vagy növekedési bónuszokat adó civilizációk nagyon erősek minden téren.
    A németek, inkák kb. bármilyen győzelemre nagyon jók, simán felveszik a kesztyűt az olyan specializált civekkel, mint pl. a koreaiak.

    Én a khmereken lepődtem meg nagyon: jó tervezéssel nagyon gyorsan lehet hatalmas városokat építeni velük. Csak kell egy folyó, vízvezeték, pár farm és a River goddess pantheon, és robban is a népesség. Ha meg már lehet sok városnegyeded és van jó sok termelés, akkor bármelyik győzelemtípus könnyen elérhető.

    [ Szerkesztve ]

    Üdv, pengwin

  • pengwin

    addikt

    válasz oszi666 #8 üzenetére

    630... aminek a nagy része nyilván körváltással ment el. :D

    Egyébként mióta kijött az update egyszerűen játszhatatlan lett, mert max. 50 kör után elkezd hangokat eldobálni, akadozik és/vagy elhal a zene/minden hang, majd néha hirtelen egyben lejátszik 10-20 hang effektet, amik elmaradtak.
    Korábban is előfordultak ugyanezek a hibák, de csak late game-ben és ott is csak időnként.
    Kipróbáltam kevesebb civilizációval, kisebb térképen, ott is ugyanúgy előjött a probléma, szóval gyanítom sikerült egy nagyszerű memory leak-et továbbfejleszteni.

    Nevetséges, hogy egy ilyen bonyolultságú játék ennyire rosszul bánik az erőforrásokkal. Inkább játszok Total War: Warhammer II-t, mert az sokkal jobban, élvezhetőbben fut a gépemen, és még 120+ néppel is gyorsabb egy körváltás mint Civ VI-ban 6 ellenfélnél.

    Szánalom. :U

    Igazán felvehetnének olyan embereket, akik tudnak írni egy normálisabb AI-t, meg tudják optimalizálni a játékot.
    Ameddig nem jön hír róla, hogy a pass keretében javítják a hang hibát, a körváltások idejét és az AI együgyüségét, addig egy fillért sem költök a játékra, és egy percet sem játszok vele.
    Kár érte, mert szerintem játékdizájnban a legjobb civ. A zene, a grafika, a kitalált mechanikák nagyszerű egységet alkotnak.
    A hang hibájára évek óta panaszkodnak a játékosok, ahogy a köridőkre is. A 13+ AI elleni játékot el kellett felejtenem, pedig a Civ5-öt tipikusan úgy szerettem (pl. 20 AI ellen).

    Valamint én nagyon sérelmezem, hogy nincs véletlen topográfiával generálható, állítható méretű föld térkép (értsd: a valós térképeknek megfelelő partvonalak, véletlenszerű tereppel és erőforrásokkal feltöltve).

    [ Szerkesztve ]

    Üdv, pengwin

Új hozzászólás Aktív témák