Új hozzászólás Aktív témák
-
nonsen5e
addikt
válasz Kristof93 #11 üzenetére
Pár hónapja nyilatkozta az FFXV egyik vezetôje, hogy recseg-ropog a Luminous a játékalatt. (újabb drága tanulópénz mint a Crystal Tools?), nem véletlen lett a KHIII is átjelentve Unreal Engine-re. Ha meg jól tudom azz FFXIV motorja is használ nagyobb részleteket a Luminousbôl.
Mondjuk érdekes, hogy ezek ott a Square-nél minden játékhoz külön motort fejlesztenek/használnak.
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Kristof93 #11 üzenetére
A Luminous még erősen fejlesztés alatt áll. De amúgy ne kérdezd miért, de az SQ a keleti réteget élesen elválasztja a nyugattól. És a stúdióikat is így kezelik. Tehát az nem egyedi dolog náluk, hogy az nyugati stúdióik teljesen más rendszerre építenek, mint a keletiek.
(#19) morgyi: Az effektek elérhetősége programozás kérdése. Lehet azt csinálni, hogy a DX12 path gondol a limitációkra és virtuális formában próbálja azokat megkerülni. Működni fog csak lassabb lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen