Új hozzászólás Aktív témák
-
#45185024
törölt tag
Én is ezt reméltem a WoW az nem lesz rossz.
Kérdés a hatékonyság ha 90% fölött lesz "mindigis" akkor jöhet.
Ez hülyeség hogy "AMD csak így tudja"... mindenki keresi a lehetőségeket.
Pont az a cikk számomra legfontosabb mondata hogy "Ez egyébként tekinthető a chipletes elgondolás előfutárának" Ez egy lépés de annak jó. Kérdés FE lesz e belőle...[ Szerkesztve ]
-
Cathulhu
addikt
Felteve ha kell az az nV-nek egyaltalan. Ha egy 150W-os lapka ala beraksz egy masik 150W-ost, az bizony ott szepen megfo, raadasul futi a felette levot is, igy mindketto throttlingol, huthetetlen. Nagy fogyasztasu chipeknel ennek sok ertelmet nem latom.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
hokuszpk
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ilyennel még sose próbálkozott senki. Az a baj, hogy a másik megoldás a 700+ mm2-es lapka, ami mondjuk 7 nm-en 2500 dolláros VGA-kat eredményezne. Sokkal olcsóbb két 350 mm2-es lapka hardveres vezérléssel összekapcsolva. Vagy felviszed az árakat a 7 nm-es waferekhez igazodva, vagy megpróbálsz valamit csinálni, hogy ne 2000 dollár fölött legyen jövőre a csúcs-VGA.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Cathulhu
addikt
Oszinten akkor is erdemesebb ezeket egymas melle rakni egy interposeren es valami fabric-kal osszekotni, mint egymasra pakolgatni, ha nem tudod kivezetni a hot, marpedig erre meg egy meggyozo megoldast se lattam, TSMC is nagyon halgat a WoWnal errol ("But as far as addressing cooling or heating issues, TSMC is pretty mum").
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
kikikirly
senior tag
Játszottam vele,nekem nagyon nem jött be.Borzasztóan pörgős/Arcade.Olyan mint valami leegyszerűsitett PUBG.Grafikával nincs bajom és az optimalizáltsága is király.
Ismerőseim ugyanezt mondják,és nem szoktam erőszakos lenni amikor kikérem valaki véleményét.
CSGO Battleroyale te sem vitattad.Szerk: Próbáltam rá keresni Black Out játékos számra de nem jártam sikerrel.
Ez döntené el melyikünknek van igaza.[ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
Vegigmentem en driverben en az osszes beallitason, elhiheted, egy ido utan feladtam. De orulok hogy a hiba el lett ismerve Ismert problema, Duracell kollega megoldasat meg megnezem a jovoben
Ami engem jobban zavar, hogy errol a hirrol sehol mashol nem talalok infot [link]
Jovo heten kiderul
-
Puma K
veterán
Nvidia-tól ez az óvatosság régről eredeztettethető. Több mint 10 éve így csinálják.
Anno volt olyan probléma adott gyártmányú megjelenítőknél (tehát nem az Nvidia sara...), hogy ha alapból a teljes színtartományt tolta ki a VGA, akkor nem adott képet az adott megjelenítő. Így meg átállítani bármit is nehéz lett volna...
Alapból, és ezért van ez a örökség a mai napig, de szerencsére csak a tévéknél ahogy tapasztaltam.
Anno 2014-től kezdve mikor ismét építettem magamnak egy asztali gépet akkor LG tévét használtam HDMI-vel a gépre kötve (GTX 760, 1070, 1050 Ti) és minden VGA kártyával ugyan úgy át kellett állítanom a színtartományt korlátozottról teljesre.
Mióta viszont LG monitort használok DisplayPort-on (GTX 1050 Ti, 1080 Ti), azóta automatikusan átáll a színtartomány teljesre. Magától.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
#16939776
törölt tag
Szét volt engedve 0-255-ig, kalibrált színprofillal együtt, dp porton keresztül csatlakozva a monitor.
Ezeket az alapbeállításokat 60Hz-en csináltam végig, tökéletes képe volt. A monitor frissítést felemelve 240Hz-re, látványosan romlott a kép élessége, dinamikája.
Ezt a különbséget asztal háttérképemen jól észre lehetett venni, ahol egy 2D-s háttér elé egy vasgerendára ültettetve, próba-babák vannak beállítva, akik épp "ebédelnek egy épülő felhőkarcolón". 60Hz-en élesen elkülönültek a 3D-s alakok a 2D-s háttértől, első ránézésre is térben előtte helyezkedtek el, 240Hz-es frissítéssel beleolvadtak/összemosódtak a körvonalaik a háttérrel, nem volt 3D-s hatása a képnek.Ugye ez lehetett volna a gyári dp kábel "minősége" miatt, de mint kiderült nem azért volt.
Terméseztessen játék alatt is fura volt a kép, én is csak "homályosnak" tudnám leírni, ahogy a kolléga is tette.
[ Szerkesztve ]