Új hozzászólás Aktív témák
-
Zototh64
őstag
-
Ghostface
senior tag
válasz kbadam83 #510 üzenetére
Oké hogy most nincs semmi érdemleges frissítés, de a jövőben még jöhet olyan ami jó lenne ha lenne, és ha akkor sem frissít az óra, annak már nem örülnék.
#511 pem1967
Mit nem tudsz beállítani, vagy mi nem működik? Megadtál minden engedélyt amit az app kér?PSN: Nifty_Ghostface
-
Lackooo84
nagyúr
válasz kbadam83 #578 üzenetére
Neked milyen telefonod van? PC-n nem használod a vibert közben? Mert az olyan, hogy ha PC-n megnyitod, akkor egy ideig nem küldi telóra az értesítéseket. Ezt az okosságot hiányolom a messengerből, az sajnos buta és nem tudja ezt, pedig elég idegesítő amikor rezeg az óra mert jelzi az üziket amiket már láttál a PC-n...
The Truth is out there...
-
Ghostface
senior tag
válasz kbadam83 #618 üzenetére
Én is kiváncsiságból megpróbáltam ma egy másik ügyintézővel, de eredmény ugyanaz...
Töröljem az egészség appot, telepítsem app galeryből + mellé még a HMS Core-t is, utána órán gyári beállítás visszaállítása, és ha így sem sikerül akkor küldjek e-mailt, a mobile.hu@huawei.com címre az óra sn számával, a harmonyOS verzió számával, az Egészség app és a HMS Core verziószámával, és hogy milyen telefonnal , milyen android rendszerrel használom.
Majd talán hétvégén kipróbálom ha több időm lesz rá.PSN: Nifty_Ghostface
-
Pistakiss
őstag
válasz kbadam83 #689 üzenetére
Szia!
Szerinted bárkit is érdekel, hogy hányan írogatnak! Megvan a sorrend, aztán a szerint küldik a frissítést, vagyis inkább teszik lehetővé!"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős