Új hozzászólás Aktív témák

  • Feenyx

    aktív tag

    válasz MK VII #3066 üzenetére

    Nem próbáltad esetleg a Huawei-t elérni emailben/telefonon és elmesélni a történteket? Hát ha ők tudnak segíteni ebben a prémium garancia dologban. Én csak abból indulok ki, hogy az előző Lumia 930 telefonomat azután cserélték ki Lumia 950-re miután a Microsoft ügyfélszolgálaton panaszkodtam, hogy miért nem tudnak egy gps hibát megoldani 3 szerviz után (konkrétan nem talált jelet). Mert ha a szervizen múlt volna akkor a végtelenségig javították volna. Egy próbát szerintem megér, hátha. A HiCare app-ban van egy telefonszám, bár nem próbáltam még hívni.

    Szerk.: Még annyit tennék hozzá, hogy ha nem tud az ember dűlőre jutni a szervizzel, mindig érdemes a gyártónál verni az asztalt tapasztalatom szerint, persze ha van normális elérhetőségük/ügyfélszolgálatuk. Ők valamelyest pozitívabban állnak az emberhez.

    És még eszembe jutott hogy anno a Samsung Galaxy S2-őm is így cseréltettem ki, hogy a Samsungnál reklamáltam. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák