Új hozzászólás Aktív témák

  • illjo

    senior tag

    Ezt kaptam sokadik simple reklamációmra;
    Sajnáljuk, hogy a Simple alkalmazással kapcsolatos levelünk nem szolgált megnyugtató válasszal kérdéseire. Az előző levelünkben foglaltakat fenntartjuk, és a következőkkel egészítjük ki.
    Tájékoztatjuk, hogy a Huawei AppGallery kínálatából letölthető Simple alkalmazásban jelenleg az érintésfizetés (NFC) funkció nem érhető el.
    Felhasználóink elégedettségét szem előtt tartva folyamatosan bővítjük és fejlesztjük szolgáltatásainkat. Aktuális információkról az alkalmazás fejlesztéséről a Simple honlapján https://www.simple.hu/ és Facebook-oldalán tájékozódhat.
    A Huawei AppGallery kínálatából letöltött Simple alkalmazásban, jelenleg az alábbi szolgáltatások érhetőek el:
    Matrica vásárlás
    Mobiljegy/BKK jegy és bérlet vásárlás
    QR kódos fizetés
    Csekkbefizetés
    Bookline
    Jegy
    Hűségkártya
    Biztosítani szeretnénk Önt, hogy célkitűzéseink között mindig kiemelt szerepet kapott, hogy ügyfeleink kiszolgálása minél magasabb színvonalon történjen, és törekszünk mindent megtenni ennek érdekében.
    Bízunk benne, Ön megérti és elfogadja álláspontunkat, azonban amennyiben úgy ítéli meg, hogy az OTP Mobil Szolgáltató Kft. nem a jogszabályoknak vagy az Ön és az OTP Mobil Szolgáltató Kft. között fennálló jogviszonynak megfelelően járt el, lakóhelye szerint illetékes kereskedelmi és iparkamara mellett ...bla bla bla

    https://logout.hu/tema/google_szolgaltatas_gms_huawei_telefonokra/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák