-
GAMEPOD.hu
Mate 20 pro témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZellR
csendes tag
Sziasztok!
Rendelt valaki notebook.hu-ról? Ha igen, másnál is annyit jelez az állapotnál, hogy folyamatban, és egyéb levelet nem kapott a rendeléssel kapcsolatban?
Köszi!
-
ZellR
csendes tag
Az órával kapcsolatban lenne néhány kérdésem.
- Értesítések rezgés funkcióját lehet állítani (szolidabbra)?
- Zeneszámok tárolása nem lehetséges rajta?
- Lépcsőzéseket észleli?
- Az alapkalóriát, amennyit a test eléget(AMR), be lehet valahol állítani, hogy azt is számolja?Köszönöm!
-
ZellR
csendes tag
Ez a 3 napos cseregarancia hogy működik? Oda mész, és akkor egyből cserélik? Vagy mondják, hogy bocs, most nincs raktáron, 2 héten belül megkapod?
-
ZellR
csendes tag
Internetes vásárlás esetén 14 nap van. Nekem kedden érkezik a csere(notebook.hu), csak kérdés, hogy mi van ha az is szar/szarabb..
-
ZellR
csendes tag
válasz norbert9212 #2249 üzenetére
Telenor oldalon írnak 14 napos cseregarit.
-
ZellR
csendes tag
válasz spartan44 #2662 üzenetére
Nekem tegnapra ígérték a cserét, de ahogy nézem a honlapon sem szerepel jelenleg náluk a teló. (notebook.hu)
Odamész és írtok egy jegyzőkönyvet, hogy te visszahoztad időben, de nekik nincs most készleten.Ui: írtam én is arra a huawei címre(tegnap) ,de nem kaptam semmilyen választ még.
[ Szerkesztve ]
-
ZellR
csendes tag
"Ádám vagyok, én fogadtam üzenetét. Sajnálattal olvastunk az Ön által tapasztaltakról.
Üzenetét továbbítottuk szervizes kollégáinknak akik a készüléket szigorú, gyártó által meghatározott paraméterek alapján fogják bevizsgálni. Készüléke javítását kiemelten kezelik, mindent megtesznek a mihamarabbi befejezés érdekében. Amint befejeződtek ezek a folyamatok felveszik Önnel a kapcsolatot, addig is szeretnénk türelmét és megértését kérni. Kérjük, készülékét juttassa el szervizünkbe, hogy kollégáink bevizsgálhassák azt, mi okozza a rendellenes működést. A szervizeltetés lehetőségeit az üzenet csatolmányában találja, melyek közül kiválaszthatja az Ön számára legkézenfekvőbbet!
Reméljük a szerviz után megoldódik az Ön által említett rendellenes működés."
Úgy érzem sokra megyek ezzel..
[ Szerkesztve ]
-
ZellR
csendes tag
Én ma mentem a cseréért és kaptam egy ugyanolyant, szóval holnap kérem vissza a pénzem, és csendben várom a megoldást.
-
ZellR
csendes tag
"People need to note the serial number to work out the production date.
The numbers after the screen number seem to represent driver versions and change with software versions.
Taken from XDAFor anyone else who's looking for information on serial number:
From the serial number (S/N) you will find:
Pos 6-7: Year
Pos 8: Month (Jan-Sept 1-9)(Oct=A, Nov=B, Dec=C)
Pos 9-10: Date
E.g. S/N is XXXXX18a26XXXXXX"
Lehet írogatni, hogy akiknek működik, illetve akik most szerezték be mikoriak.
-
ZellR
csendes tag
Valakinek van már novemberi(B)?
-
ZellR
csendes tag
Én ma voltam az extreme digitalban, és az euronincsban, de mindenhol csak régi lg volt..
Aki szervizbe küldte, neki kicserélték szó nélkül egy BOE-ra?
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Horgász topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...