Új hozzászólás Aktív témák

  • KaitouP

    veterán

    Megjött a múlt hét pénteken feladott készülékem a szervízből. Új IMEI szám, BOE panel. Tesztelték a készüléket, ezt nem csak a munkalapról és a megbontott készülék dobozból nyilvánvaló, hanem abból is, hogy egy full retek ujjlenyomat a készülék képernyője. Grat szervíz: [link] Mennyibe fájt volna a dobozba visszarakás előtt megtisztítani a készüléket, hogy egy minimális igényességet tapasztaljon a user?
    Valamint pls, nem kellene egy email -t küldeni legalább a szervízelés állapotáról, problémamegoldásról, vagy minimum annyit, hogy "nálunk van a telód, dolgozunk rajta?"

    Én ugye itteni tanács hatására a dobozában, az összes tartozékkal küldtem vissza, és nem is küldték vissza a tartozékokat extraként, se nem mást kárpótlásul.

    Mindegy, szarok bele, a készülék azért működik rendesen, eddig minden oké vele. Remélem ez volt az első és utolsó szervizeltetésem a telefonnal.

    Emlékeim szerint amúgy az előző készülék dobozán szerepelt hogy DS (dual sim), amit kaptam, azon meg nem. Ettől függetlenül ez is dual sim képes készülék? (Memcard helyére mehet egy másik sim?)

    + Vodafone felé kell valamit jeleznem, hogy új készüléket kaptam, és más az IMEI?

    [ Szerkesztve ]

    God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

Új hozzászólás Aktív témák