Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack Oneill

    veterán

    válasz DaDa #2039 üzenetére

    Ez így sajnos nagyon nem igaz. Korábban én is úgy gondoltam, ahogy te. De sehol nincs leírva, hogy én vagy te azért vetted a telót, hogy 2 évig kapjál rá frissítést. Sőt tovább megyek. Sehol nincs leírva, hogy te frissítések hiányába károsult lennél, és ne tudd tovább használni a telefont. Miért ne tudnád 2 évig használni? Ez a frissítéstől függ? FDélre ne értsd, engem is bosszant a dolog, de a szolgáltató, vagy a telefonkereskedő nem a frissítések miatt adja el a telefont, hanem a használat miatt, amit teljesen normálisan ugyanúgy igénybe tudsz venni. A vásárláskor semmi köze nincs semminek ahhoz, hogy milyen szoftverfrissítések jönnek. Még egyszer mondom, sajnos! Én is emiatt pipa vagyok, de nem erről szól a vásárlás megkötése.
    Továbbra is fontosnak tartom a frissítéseket, annak ellenére, hogy ha nem kapnánk, akkor is teljes értékű készülékünk lenne, de az is igaz, hogy egy csúcstelefonnál fontos lenne a támogatás, mert így érzi az ügyfél, hogy törődnek vele.

    [ Szerkesztve ]

  • Carline

    őstag

    válasz DaDa #2039 üzenetére

    Szerinted azért vesz valaki használt telefont, hogy majd jön még rá frissítés... és nem a végett veszi, hogy elég menő a kamerája, szuper a kijelzője, gyors a SoC akkor azt azért tudom sajnálni.

    Az hogy utána már lehet nem lesz új Huawei nem viszi lejjebb az árakat. Ha kifut egy kocsi széria és a gyártó helyét is sóval hintik be azért a jelenlegi tulajok nem lökik bontóba a kocsijaikat.

    Ha pedig igen akkor őket beszippantotta a fogyasztói társadalom és évente kidobják a cuccaikat, mert jön az újabb jobb!!44!4

    [ Szerkesztve ]

    ˙ɐʌloɹoslǝɟ ʞɐuuɐʌ ʞouoɟǝlǝʇ ɐ ɹɐɯ ɐɯ 'ʞɐʇloʌ ᴉɐʇɐpɐ ƆԀ sǝ doʇdɐl ɐ uǝƃǝɹ ʇʇI

Új hozzászólás Aktív témák