Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack Oneill

    veterán

    válasz DaDa #2039 üzenetére

    Ez így sajnos nagyon nem igaz. Korábban én is úgy gondoltam, ahogy te. De sehol nincs leírva, hogy én vagy te azért vetted a telót, hogy 2 évig kapjál rá frissítést. Sőt tovább megyek. Sehol nincs leírva, hogy te frissítések hiányába károsult lennél, és ne tudd tovább használni a telefont. Miért ne tudnád 2 évig használni? Ez a frissítéstől függ? FDélre ne értsd, engem is bosszant a dolog, de a szolgáltató, vagy a telefonkereskedő nem a frissítések miatt adja el a telefont, hanem a használat miatt, amit teljesen normálisan ugyanúgy igénybe tudsz venni. A vásárláskor semmi köze nincs semminek ahhoz, hogy milyen szoftverfrissítések jönnek. Még egyszer mondom, sajnos! Én is emiatt pipa vagyok, de nem erről szól a vásárlás megkötése.
    Továbbra is fontosnak tartom a frissítéseket, annak ellenére, hogy ha nem kapnánk, akkor is teljes értékű készülékünk lenne, de az is igaz, hogy egy csúcstelefonnál fontos lenne a támogatás, mert így érzi az ügyfél, hogy törődnek vele.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák