-
GAMEPOD.hu
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Májkülnájt #21899 üzenetére
Azzal viszont a kezdeti 4G probléma sem volt és azóta sincs - meg a Vodafone-nal sem -, ezért más akkor a hiba oka.
Próbáld ki másik Telekomos SIM kártyával is, azzal is szűkíthető a hibalehetőségek száma, vagy akár másik szolgáltatóssal is, illetve eltérő helyeken is, hogy kiderüljön, másik torony/cella esetén mi a helyzet.
Adott SIM kártyát érdemes másik telefonban is kipróbálni, az is adhat támpontot.
Mehet aztán a hálózati beállítások visszaállítása, végszükség esetén pedig gyári visszaállítás.
A díjcsomag, illetve adatopció kapcsán minden okés? Nem lassítós csomag, ami x MB/GB forgalom után, vagy bizonyos adatcsomagokat (P2P) lassít?
Nálam a Telekomos és a Vodafone-os mobilinternet is rendben van.Bensid: Nem nagy ördöngösség, itt a leírás hozz: [link]
Elég akár egy személyes blogbejegyzés is, bármikor szerkesztheted, bővítheted...stb.
Ezen topik összefoglalójába behivatkozom majd és úgy mindenkinek csak egy kattintás, aztán már látja is összességében az általad leírtakat.[ Szerkesztve ]
-
thedivision2
aktív tag
Ha valakinek esetleg gondja lenne a játékok alatti teljesítménnyel, akkor futtassa Game Suite nélkül. Nálam például a PUBG és az Asphalt 9 rosszul ment, ha az alkalmazásból indítottam (játék módban), viszont ha csak simán indítom, tökéletesen fut minden a legnagyobb beállítások mellett.
-
bigsee
addikt
válasz Májkülnájt #21899 üzenetére
Mikori a SIM? Ha régi cseréltesd ki!
MDA Compact II - ... - Galaxy A54 5G
-
Májkülnájt
tag
-
kali
legenda
válasz Májkülnájt #21904 üzenetére
A SIM kártyát kicserélik díjmentesen a Telekomnál, bevizsgálni sem fogják, elég elmondani, hogy probléma van és akár az is okozhatja, már adják is az újat.
Ha régebbi, netán vágott, akkor pláne érdemes cseréltetni.
Nekem automatikusan küldött egy újat a Telekom, amikor a Mate 10 Pro-t megrendeltem tőlük bő egy éve, pedig az addig használt sem volt túl régi, de jobb előre gondolkodni, mert vannak új technológiák és telefonok, amik nem minden régi eszközt, SIM kártyát szeretnek, illetve azok nem támogatják az új készülékeket teljes körűen.[ Szerkesztve ]
-
meri
aktív tag
Még egy kérdésem lenne - garancia. Ezen az oldalon IMEI alapján lekérdezhető a jótállási idő érvényessége és helye. Esetemben a következő országokat listázza: Austria, Belgium, Bulgaria, Switzerland, Cyprus, Czech Republic, Germany, Denmark, Estonia, Spain, Finland, France, United Kingdom, Greece, Croatia, Hungary, Ireland, Iceland, Italy, Lithuania, Luxembourg, Latvia, Malta, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Sweden, Slovenia, Slovakia.
Ez minden esetben ezt mutatja (azaz bolti, magyar szolgáltatós, EU szürkeimportos, távol-keleti importos stb.) és további infók beszerzése ajánlott, vagy esetleg eltér? Másképpen folgalmazva: érvényes-e ez a jótállás a fentiek alapján Mo-on? Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
uff
-
basaja
senior tag
Nekem is ezt mutatta,aztán felhívtam a Huawei ügyfélszolgálatát.Elmondták,amennyiben nem itthon,hivatalos viszonteladótól vettem, úgy sajnos nem áll módjukban segíteni a garanciális ügyintézésben.
Más.Pár perce megvolt a Clearplex fólia első pofára esése... Jelentem, a fólia jól vizsgázott, se neki, se a telefonnak egy karc nem sok,annyi baja sem lett.EDC: Xiaomi13,Leatherman Wave,T-rex,Giantmouse Ace Riv
-
wwhy
veterán
Majd számolj be róla, én is futottam pár kört ... ha visszakeresel, megvan a sztorim a topikban. Az eredmény egy nagy büdös NULLA, azaz az anyacég sem rúgta /-án a magyar hüvelyt, nyomathatja tovább, hogy neki így jó
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
bokarcsi71
aktív tag
Ki milyen védőüveget használ, aminek nem levegős a széle?
[ Szerkesztve ]
-
krics
tag
Hivatalos Huawei viszonteladok listaja itt:[link], a magyar Huawei csak az itt vasarolt telokra ad garanciat, ami nem egy vasarlobarat hozzaalllas.
[ Szerkesztve ]
-
-
kali
legenda
Még az sem teljesen pontos azóta, az eMag adhat például adott tekintetben jót és rosszat is - ez más gyártó készülékénél is így van náluk, mivel több forrásból forgalmaznak -, de más is számít.
Idén kértem írásban állásfoglalást, akkor ezt írta a Huawei hazai ügyfélszolgálata:
Néhány példát tudunk neked írni: Media Markt, Extreme Digital, Euronics, Auchan, Tesco, Expert, Speedshop, Notebook.hu, Notebookspecialista.hu, X-system, BestByte, UPC, Vodafone, Telenor és nem utolsósorban Magyar Telekom.
Az iPon miatt írtam nekik, mert ott is gyártói jótállással hirdették, de azt írta a Huawei hazai ügyfélszolgálata, hogy:
Sajnos az iPon ezek között nem fel lelhető.meri: Lezárnak pedig és jogilag meg is tehetik. Bizonyos országokban köthetnek a képviseletek eltérő/egyedi szerződést a gyártóval.
Hirdetésre vonatkozós szabályok:
A hardverapro.hu, az Állásbörze és a városi LOKÁL topikcsoportokon kívül máshol terméket, szolgáltatást, munkát hirdetni.
Forrás: [link]
[ Szerkesztve ]
-
g4mer
senior tag
Szánalmas... Akkor miért szól ennyi országba imei alapján a termék garanciáztatására alkalmas országok a huawei weboldalán?
Sic Parvis Magna
-
#04441088
törölt tag
Ma töltés közben csodálkoztam, hogy miért nem látom a zöld ledet, ha már 90 százalék felett van az akksi. Raneztem a telefonra és valami hibauzenet volt kint, hogy nedves a csatlakozó töltő..nem azonosítható töltő.. nem tudom pontosan.
Ez mitol jelentkezhetett? Egyáltalán nem volt nedves semmi. És eredeti, gyári töltő, kábel is. -
Summi72
kezdő
válasz #04441088 #21926 üzenetére
Az én telóm márciusi, tehát 9 hónapos. 20%-ról leugrik 14%-ra, majd onnan max egy fél óra alatt lemerül. 10-6-s kikapcs. Ez az egyik. A másik, sokszor csinálja (de nem mindig) hogy rádugom a töltőre (természetesen eredeti) s csak sima töltést ír. Ilyenkor 2x 3x kihúz-bedug s elindul a szuper töltés. Múltkor kíváncsiságból nem húztam ki, (10x %-ról indult) s 30% felett átkapcsolt szuper töltásre. Ma délután 16Hkor dugtam rá (20%) s még mindig csak sima töltéssel tölti de már 70%-náj jár. Tiszta szifon.
Lehet kellene egy gyári visszaállítás??? De hát annyi minden van rajta, + a céges cuccok miatt (mobileiron) újra kell aktiválni+tanusítványok. Pedig márciusig kibírhatná. Akkor van a cégnél telefoncsere. S kivezetik a Huawei-t, marad majd a samu meg az alma. Pedig ez egy igencsak BIG-BIG cég. Rengeteg céges telefon van a középkategóriától a csúcsig. S nagyon sok Huawei. De állítólag az EU állásfoglalása... -
kali
legenda
válasz bokarcsi71 #21930 üzenetére
Nem muszáj csak zöldnek lennie, a hálózati módok változása függvényében lehet másmilyen is.
-
-
Tdizsolt
senior tag
Sziasztok!
Asszonynak vettem karácsonyra egy ilyen telefont,de nem voltam hajlandó "hivatalos viszonteladónak" fizetni 200K körüli összeget,így gsm shopból rendeltem..viszont látva a hsz-kat,kicsit elkezdtem darázni a gari miatt. Bár a bolt év boltja,és megbízható bolt plecsnit is kapott,és ez volt talán az egyetlen bolt,aki adta a 2 év teljeskörű garit,a kis csillag alá az volt írva,hogy az esetleges garanciás javítást majd csak rajtuk keresztül lehet érvényesíteni/hozzájuk visszaküldve Ők intézik. Kezdhetek aggódni emiatt,vagy mindentől függetlenül lehet,hogy működni fog a dolog? Titokon bízom benne,hogy nem lesz rá szükség,és legalább a 2 évet kibírja majd a teló.
Amúgy az általatok linkelt oldalra beírva az IMEI számot,az alábbi országokat dobta ki:Egyszerűen nem értem,mennyiben különböznek a környező országok garanciális feltételei a miénkhez képest?
Psn ID: Tdizsolt
-
-
kali
legenda
válasz Tdizsolt #21934 üzenetére
Szia,
Külföldről szerezték be és ezért a hazai gyártói/szerződéses szerviz nem foglalkozik vele hazánkban, az üzlet fogja intézni a beszerzés helye/országa szerint a jótállást (jobb esetben, de olyanra is volt már sajnos példa, hogy ők maguk intézték a saját szervizükben, kérdéses minőségben és alkatrészekkel, ott ne így legyen, ahol te vásároltál, vagy még inkább ne hibásodjon meg a készüléked és akkor nem kell emiatt aggódni).
160.000 - 170.000 Ft környékén lehet amúgy venni hivatalos hazai viszonteladónál.
A sok szürkézős/feketézős GSM üzlet és webshop miatt működik hazánkban úgy, ahogy....
Belegondolva, ha én szerződéses gyártói képviselet/szerviz lennék, én sem költenék olyan készülék javítására, aminek az eladásából az üzlet sumákolása és nagyobb haszon okán eszközölt trükközése miatt nem volt hasznom és a korábban említettek miatt a gyártó sem kompenzál.[ Szerkesztve ]
-
#04441088
törölt tag
Próbálkoztam. Nem találtam koszt, talán egy pici por volt benne, de nem lett jobb a helyzet.
Írtam Huaweinek, mert több probléma is van mostanában.. Remélem mobile.hu@mail01.huawei.com az e-mail címük még mindig.
- Néha magától újraindul. Asztalra letéve is, tehát nem egy véletlen gombnyomás okozza a problémát. És nem a folyamatos 3 napja bekapcsolt állapot utáni feloldó pin-re gondolok, hanem ténylegesen pár naponta újraindul a készülék.
- Zsebre téve önálló életre kell elég gyakran. Úgy rakom el, hogy nem érek az ujjlenyomat olvasóhoz, szóval lezárt állapotban, arc feloldás kikapcsolva, viszont néha honlapokat, alkalmazásokat nyit meg, értetlen leveleket küld, és nem vírusról van szó, eddig egyetlen egy alkalommal tapasztaltam, hogy feloldva, miközben origon a híreket böngésztem is 'meghülyült', mindenféle marhaságot csinált a telefon...
- A felső sáv be van égve. Bizonyos színű, tartalmú képeknél, háttérnél látszik, hogy a felső sáv 3-5 mm-en fakóbb, beégett.
- Hol tölt, hol nem. Nem látok semmiféle koszt, piszkot sem a csatlakozón, sem a töltő részén. Eredeti Huawei, a telefonhoz gyárilag kapott kábellel, töltőfejjel van használva.[ Szerkesztve ]
-
Tdizsolt
senior tag
válasz beyruth82 #21935 üzenetére
Köszi!
Igen,ez számomra is egyértelmű,mert ugye nincs a listában a bolt,tehát nem gyári viszonteladók.
Na mindegy,csak nem akarok előre parázni,ha gáz lenne,mert igaz,hogy most olcsóbb volt,de lehet gyári hibás is,és akkor sokkal drágább lesz... Majd kiderül. Vagy nem...
Kali:
Teljesen érthető.Csak egy "laikus" számára (nyílván nem én/Ti) ez nem igazán látható előre.
Persze,az árkülönbözetből leszűrhető,de nem törvényszerű,hogy ilyen "hozadéka" van az olcsóságnak...[ Szerkesztve ]
Psn ID: Tdizsolt
-
EstherD
csendes tag
Nos igen, ez érdekes folyamat nálunk.. Egy az, hogy mivel normál esetben a blokk alapján azonosítjuk be a vásárlást szervízbe küldés esetén, csak cikkszámon tudjuk felvenni, mivel ugye a külföldi blokkot (de még más áruház blokkját) sem ismeri a program. A másik ok pedig az, hogy késedelmesen javítás esetén, melyről a szervíz nem nyilatkozza esetleg azt, hogy késik alkatrész hiány vagy egyéb okból, maga a szervízközpont indít jóváírást, amit egy itthoni bolttal is nehéz lemeccselni, egy külföldivel meg kb esélytelen. Ezért nem tudjuk 100%-ban garantálni a garanciális (!!) szervizeltetést. Hogy a postapontos megoldás miben más azt nem tudom, bár múltkor egy vásárlónak felhívtam a Huawei ügyfélszolgálatot, ott azt mondták, hogy szervizelik.. (bocsi, kicsit hosszú lett)
-
Tdizsolt
senior tag
Első körben arra is lehetne gondolni,hogy például egy Notebook.hu-nak nyílván nagyobbat kell kaszálnia,hogy fedezni tudja a kiadásait (boltok,alkalmazottak,reklámok,stb....) Egy kis webshopnak nem kell feltétlenül sumáknak lennie,hogy valamit olcsóbban tudjon adni,mint a nagyobb "konkurencia"
(számomra például felháborító,hogy egy,a vásárlás pillanatában már 2 éve kiadott Mate9-et van pofájuk 175e forintért árulni...)
Kali:
Kínát most csak azért említettem,mert a régebbi,valós szürke importos telefonokat csak ott lehetett gariztatni, pár hónapos utaztatás és várakozás alkalmával...
[ Szerkesztve ]
Psn ID: Tdizsolt
-
kali
legenda
válasz Tdizsolt #21944 üzenetére
A frissítés aszerint alakul, ahogy abban a régióban kiadják, ahonnan a készülék eredetileg származik.
Mi a kódja a telefonodnak?
A firmware verzió végén szerepel, BLA-Lx9 8.0.0.157(C432) például a magyar. (X = 0 az egykártyás, 2 a kétkártyás és a C utáni szám a régió/ország kódja.)[ Szerkesztve ]
-
Tdizsolt
senior tag
Talán mert nem volt rá annyi cash-em...De ezt le is írtam az előzőkben, nem biztos,hogy megérte,ha a későbbiekben gond lesz vele.
Nekem/asszonynak sosem volt komolyabb,drágább telefonunk,el voltunk az olcsóbb tipusokkal is,főleg,ha az ember több gyermekes családos,nem az a fő szempont,mit tud kicsapni az asztalra.
Viszont mostanában már sűrűbben voltak cserélve a telefonok,hamar bekuláztak,magukkal rántva a sok képet,videót,kontaktot a sírba.
Ezért ruháztunk be jobb minőségüekre,de így is foghúzós volt,amikor ki kellett fizetni. Nem vagyok az a "nullával beleülök,azt vagizok" .tipus...egybe kifizetni két telefonért több mint 300e forintot viszont fájó pont az életemben...Kali:
Ennek holnap reggel tudok csak utána nézni,majd megírom...
[ Szerkesztve ]
Psn ID: Tdizsolt
-
Bensid
tag
Hamarosan elkészítem a témának a külön fórumot.
Addig is egy újabb kis érdekességet szeretnék nektek mutatni. Ha valakinek nagyon tetszik a Mate 20 Pro széles látószögű kamerája, de nem akar ezért újabb több százezret kiadni, akkor itt van a megoldás:
-keress egy témát,
-komponáld meg a képet először fekvő módban
-ha úgy látod, hogy nem fér bele minden a képbe, amit akartál, akkor válts át panoráma módba,
-fordítsd el a telefont álló helyzetbe,
-indítsd el az exponálást és addig forgasd csak a telefont oldalra, amíg kb. egy fekvő képnek megfelelő kivást kapsz.
Észre fogod venni, hogy sokkal nagyobb teret fogsz tudni befogni így a kamerával.Na most én ezt egy picit továbbvittem még ennél is, ahogy már megszokhattátok
A lehető legjobb minőség érdekében én night mode-ot használtam.
4 képet készítettem vele, mindig haladva egy kicsit jobb irányba, majd ezeket összefűztem photoshopban és persze szerkesztettem is rajtuk.
Végeredményként ezt kaptam.
Megint csak leesett az állam, hogy miket lehet belőle kihozni..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen