-
GAMEPOD.hu
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
fogtunder
nagyúr
válasz #04441088 #498 üzenetére
itt most hardveres elkülönítésről van szó, nem arról, hogy a készülék valóban lockolt-e. Mate 10 pro-ból az Open Market verzió (ezt hívjuk kártyafüggetlen piacnak itthon) mind Dual SIM, az operátorok kedvéért csinál a Hua single SIM variánst. az, hogy a Telekom nem kért a szoftverbe SIMlockot, egy szerencsés véletlen a vásárlók számára, gondolom nem akarnak szívni később a függetlenítéssel, ha lejár a hűség.
[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
elekreg
tag
válasz #04441088 #657 üzenetére
Az elsőt sejtettem, hogy a garanciával kapcsolatban nem lesznek teljesen képben, a második viszont nem egyértelmű, bár az jó, ha nem annyira foglalkoznak vele (csak aztán a gyakorlatban is így működjön), de a HiCare regisztrációnál írja feltételnek, ha jól rémlik onnan, amikor még a Mate 9-en használtam, bár ott 1+ éves arany tagság volt, nem csak 3 hónap kiegészítő.
-
-
elekreg
tag
válasz #04441088 #674 üzenetére
Elhiszem, hogy ezt írták, de attól még a HiCare valamiért többet ad, mint 2 év, ha csak 3 hónappal is.
Az lehet, illetve valószínű, hogy a 3 év megszűnik, de jelenleg 2 évtől többet mutat és ennek oka van, hiszen beazonosítja a készüléket és utána regisztrál annak az azonosítója alapján..
Mindegy, majd kiforrja magát (a hazai ügyfélszolgálat tekintetében is), ahogy az lenni szokott.mjani1172: Nekem meg sok helyen ment párhuzamosan a hívás és net, mert sokszor nyomtan róla telefonos támogatást, amikor nem volt közelben laptop.
Mint írtam, hálózati mód függvénye is, sokszor a szolgáltató sem mindegy.
A Telekomos előfizetésemmel bármikor megmutatom.
Az egyik haverom tett is fel ide a fórumra valamikor videót erről, én is tőle tudtam meg akkor.[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz #04441088 #690 üzenetére
A kábeles bill+egér miatt. nincs usb->bt adapter (Mármint vezetékes bill-t rácsatlakoztatni egy dongle-ra)
Még esetleg arra gondoltam, hogy egy type-c usb hubot nézek, aztán abba dugom bele az adaptert.
De még futok a meglévő adapteremmel, egy kőrt.Ha a céges monitoromba, lenne usb hub nem érdekelne, mert elvileg úgy is müködhet a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
elekreg
tag
válasz #04441088 #706 üzenetére
Valamilyen launcher nem lett telepítve?
Lehet, hogy egy gyári visszaállítás megoldaná a problémát, ah csak szoftveres.
Elálláshoz biztos kellene a kamera is, mert a csomag része, de az nem cserét jelent, hanem az eredeti állapot visszaállítását, mármint a vásárlás előttit.
Garanciában, 3 munkanapon belüli cserénél talán megbeszélhető velük, hogy csak a készüléket cseréljék és a kamerát ne kérjék hozzá.
Az elállással az a baj, hogy néha hetekig is eltart, mire mindent törölnek, pláne ha régi előfizetéssel lett hosszabbítva és arra akarsz újra rendelni.
Az elállást és a 3 munkanapon belüli cserét is a Telekomnál tudod intézni.fogtunder: Egyik Telekom üzletben sincs még készleten, webshopból kell berendelni, ami egy munkanap.
[ Szerkesztve ]
-
pamesz
tag
válasz #04441088 #717 üzenetére
Én nemtudom megéri e vacakolnod vele. Megint napokig teló nélkül. Nálam pontosan ugyanez volt a tünet, szóval nem egyedi. Én frissítettem mindent amit lehet. Gyári launcherrel használom, szinte csak mobilnettel. Eddig csak youtube közben jött elő, egy restart azonnal megoldotta, viszont idegesítő. A miénk single simes, lehet más mint a dualosé. Szóval visszaviheted, de szerintem ugyanolyat fogsz kapni.
-
elekreg
tag
válasz #04441088 #717 üzenetére
A garanciát bárki intézheti a jótállási jeggyel, az elállást csak az előfizető.
Megpróbálhatod kamera nélkül a garanciát, hátha nem kérik, de biztos napokig fog tartani, mert még egyik üzletben sincs készleten, rendelni kell.
Amit pamesz is írt, aszerint valóban lehet, hogy csak szoftveres probléma és az alkalmazás frissítésével megoldódik, én nem garanciáztatnám, max egy gyári visszaállítást nyomnék és lefrissíteném az alkalmazásokat, illetve ha tényleg a youtube a bűnös, akkor annak pláne várnám a frissítését.
Mivel másnál is előjött és talán a youtube miatt, így ha ki is cserélnék néhány nap alatt, utána mérges lennél az alkalmazásra, ha az újabb telefonnal is jelentkezne az alkalmazás okozta szoftveres probléma.[ Szerkesztve ]
-
elekreg
tag
válasz #04441088 #723 üzenetére
Pont azért írtam le külön a garanciális cserét és az elállást is, két különböző dolog.
A cseréhez fontos a 3 munkanapon belüli bejelentés (az elállás 14 napon belüli), de mivel üzletben nincs készleten, így akkor sem tudnák azonnal cserélni, ha ott azonnal tudnád a hibát reprodukálni.[ Szerkesztve ]
-
#04441088
törölt tag
válasz #04441088 #726 üzenetére
Itt az újabb videó az említett hibáról: Link.
Ezt nézzétek meg...
Talán látni, hogyha nyomom a feloldó gombot oldalt ilyenkor arra se nagyon reagál. Plusz amikor a képernyőhöz értem egyszer csak behomályosodott az egész.Szóval akkor jön elő, ha valakivel épp beszélsz messengeren. Kérd meg hogy írjon neked folyamatosan. Csak nyomogassa a lájkjelet 1-2 percig folyamatosan neked. Felmész Youtube-ra, elkezdesz nézni valami videót. Messengert ne lődd ki, maradjon háttérben. És elő is jön...
[ Szerkesztve ]
-
Aryon87
félisten
válasz #04441088 #737 üzenetére
Jol sejtettem. A kepernyofedveny vagy mi azistennyila az okozoja.
Zoleeno: ilyen hiba sem az U11-en, se a Honor 9en nincs, es parom P9-je is megy rendesen.
[ Szerkesztve ]
Huawei Mate50Pro & Huawei Watch GT2 Sport / Honor Magic 5Pro / Huawei P40Pro / Xiaomi 12X // Huawei P8 Lite / LG G4 / Xperia SP
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Gitáros topic
- Xbox Series X|S
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Android szakmai topik
- További aktív témák...