Új hozzászólás Aktív témák
-
janeszgol
félisten
-
Gubu0101
veterán
válasz Essentials #2 üzenetére
Vagy ugyesen gorgess tovabb mikor meglatod, hogy ugy kezdodik egy cikk vagy blog hogy "Huawei".
Amugy engem erdekel, mint tulajdonos, mert amit leirtak ezekrol pl nem tudtam.
Ugy, hogy akar napi 2-3 hasonlo bejegyzes johet…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
dutrás
őstag
válasz Essentials #2 üzenetére
Mi lenne ha csak simán átlépnéd a bejegyzést. Én se olvasom el amit nem akarok. Görgetek tovább.
P50 pro/P40 Lite
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Essentials #30 üzenetére
Van Samsung blog, korábban volt Honor, LG most indul. Mielőtt valamit írsz, legalább tájékozódj... egyetlen egy klikkelésre van tőled az igazság.
[ Szerkesztve ]
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Essentials #29 üzenetére
Te is vehetsz oda ám egy hirdetést azzal, hogy "unom a Huawei-t".
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Essentials #34 üzenetére
Ne haragudj, de abban semmi sértődöttség nem volt, hogy te állítottál valamit, ami nem igaz, én pedig cáfoltam. Hirdetni bárki hirdethet (kivéve politikai párt, fegyver, dohány, alkohol és egyéb 18+), a blog pedig nem foglal állást semmiféle irányban, pusztán egy-egy funkciót mutat be jelen esetben a Huawei fejlesztései közül. Nem látom, hogy ez miért baj. A Samsungnak is van blogja, a VW csoportnak is van, az LG-nek megint lesz, volt Honor, ASUS, WayteQ... ez egy ilyen műfaj, amelyik cég szeretne többet kommunikálni az olvasóink felé, az meg tud velünk állapodni, ennek a maximálisan legbosszantóbb, szörnyen rettentő következménye átlag havi 2 bejegyzés. Nem értem, hogy miért olyan drámai probléma ez.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Essentials #36 üzenetére
Nincs. A PR-cikk egy egyértelműen megjelenített hirdetés, a világon teljesen elfogadott standard. Jelölve van, hogy nem szerkesztőségi anyag, elkülönül a többi hírtől megjelenésében is. Reklám. Megvették a felületet, azt írnak oda, amit akarnak. Pont tökéletesen példázod, hogy mi a függetlenség és a hitelesség lényege: hiába hirdet bármennyit egy adott cég, ha a termék szerintünk életképtelen, akkor ugyanúgy lehúzzuk, mint egy Elephone akármit, ami soha nem hirdetett (de írhatnám az Apple-t is, azok sem hirdettek soha).
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Essentials #38 üzenetére
Az utóbbi két hónapban többet hirdettek, mint máskor. Éves szinten nincs túlsúly, vagy dominencia, a márciusi időszakban Samsung hirdetések voltak "túlsúlyban", tavaly Q4-ben a Honor "dominált"... Szóval nem, nincs.
Engedd meg, hogy mutassak egy rossz példát, csak hogy a különbség érezhető legyen. Ez a cikk elvileg szerkesztőségi tartalom, nem PR...Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
7Heads Drago
veterán
válasz Essentials #30 üzenetére
Nem védeni akarom az oldalt, de sztem ebben a Huawei a fő lúdas. Egy az ő fizeti a reklámot, blogot. A másik hogy direkt szórják így az infókat-termékeket befelé. A gms hiánya miatt nehogy azt érezd hogy kimúlt a gyártó. Magyarul bent tartják a köztudatban hogy élnek és foglalkoznak veled. Persze csak papíron.
Minden egyes új hír, vagy változtatás egyúttal egy reklám is.
És az természetes hogy beírod a véleményed. Csak te ezt már 9 hsz en keresztül húzod-nyúzod.
És ugyanezt megtetted a már más Huaweies hír alatt is.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.