Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Essentials #30 üzenetére
Van Samsung blog, korábban volt Honor, LG most indul. Mielőtt valamit írsz, legalább tájékozódj... egyetlen egy klikkelésre van tőled az igazság.
[ Szerkesztve ]
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Nem, ez trollkodás. Neked megírtam külön, hogy miért van blog. Erre az első adandó alkalommal jössz és megint képes vagy vádaskodni úgy, mintha csak arra várnál, hogy kicsit rugdalódhass. Ez szerintem irtó prinyó dolog.
Nem kipécézlek, hanem te vagy mindig az első, aki elkezd konkrétan vádaskodni, jelen esetben sem bírtad ki, hogy oda ne írd, hogy "jót vagy semmit". Mindig te kelted a hangulatot, egyből jössz, ha lehet kicsit beszólni, mindezt úgy, hogy ilyenkor tök véletlenül figyelmen kívül hagyod, hogy idén talán egyetlen Huawei termék sem kapott tőlünk plecsnit, a P40 Lite E-t különösen lehúztuk. Jót, vagy semmit.... rohadék, alattomos, sunyi hangulatkeltés ez, nem más.
[ Szerkesztve ]
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Essentials #29 üzenetére
Te is vehetsz oda ám egy hirdetést azzal, hogy "unom a Huawei-t".
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Essentials #34 üzenetére
Ne haragudj, de abban semmi sértődöttség nem volt, hogy te állítottál valamit, ami nem igaz, én pedig cáfoltam. Hirdetni bárki hirdethet (kivéve politikai párt, fegyver, dohány, alkohol és egyéb 18+), a blog pedig nem foglal állást semmiféle irányban, pusztán egy-egy funkciót mutat be jelen esetben a Huawei fejlesztései közül. Nem látom, hogy ez miért baj. A Samsungnak is van blogja, a VW csoportnak is van, az LG-nek megint lesz, volt Honor, ASUS, WayteQ... ez egy ilyen műfaj, amelyik cég szeretne többet kommunikálni az olvasóink felé, az meg tud velünk állapodni, ennek a maximálisan legbosszantóbb, szörnyen rettentő következménye átlag havi 2 bejegyzés. Nem értem, hogy miért olyan drámai probléma ez.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Essentials #36 üzenetére
Nincs. A PR-cikk egy egyértelműen megjelenített hirdetés, a világon teljesen elfogadott standard. Jelölve van, hogy nem szerkesztőségi anyag, elkülönül a többi hírtől megjelenésében is. Reklám. Megvették a felületet, azt írnak oda, amit akarnak. Pont tökéletesen példázod, hogy mi a függetlenség és a hitelesség lényege: hiába hirdet bármennyit egy adott cég, ha a termék szerintünk életképtelen, akkor ugyanúgy lehúzzuk, mint egy Elephone akármit, ami soha nem hirdetett (de írhatnám az Apple-t is, azok sem hirdettek soha).
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Essentials #38 üzenetére
Az utóbbi két hónapban többet hirdettek, mint máskor. Éves szinten nincs túlsúly, vagy dominencia, a márciusi időszakban Samsung hirdetések voltak "túlsúlyban", tavaly Q4-ben a Honor "dominált"... Szóval nem, nincs.
Engedd meg, hogy mutassak egy rossz példát, csak hogy a különbség érezhető legyen. Ez a cikk elvileg szerkesztőségi tartalom, nem PR...Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz collecting #52 üzenetére
Kérlek: megkérdeztem a srácokat, hogy ez miért maradt ki, egyszerűen nem vették észre. Amikor meg már igen, akkor már nem tűnt lényegesnek. Úgyhogy megbeszéltük, hogy a jövőben az ilyesmire kínosan ügyelünk. Semmi szándékosság nem volt benne.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u