-
GAMEPOD.hu
Mobilaréna teszt: Honor 9 - fény-másolat
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések, továbbá szakmai topikban tilos hirdetni.
Honor 8 topik - A két telefon között egyelőre szinte csak hardveres eltérés van, ezért, ha kérdésed van, keress rá a Honor 8 topikban is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bontabela73
aktív tag
Érkezik az újabb frissítés (9.0.1.175).
Da pacem, Domine!
-
Hexán
csendes tag
Sziasztok!
Friss tapasztalat. Elvittem a Honor 9-est garin belül akksi cserére. A debreceni FirstPhone-nal már volt tapasztalatom,ezért most a miskolci üzletbe vittem be (4.7-es a Google értékelések szerint,gondoltam az elég jó). Át is vették a telefont javításra. A telefonom totál karcmentes (elöl-hátul fólia + tok). Se kopás,se mikrokarc semmi. Mondtam is nekik,hogy az állapotát a telefonnak mindenképp jelöljük az átvételi elismervényen és ha van rá mód, ilyen állapotban adják már vissza. A fóliát levettem róla, mert korábban már mondták a debreceni üzletben, hogy az tartozéknak számít és volt aki panaszkodott rá, hogy megsértették a fóliát. Ma szóltak,hogy kész a telefon. Megyek érte, nyújtja nekem a srác. Persze ott figyel egy viszonylag nagy karc a kijelzőn, függőlegesen. Közlik, hogy ez már ott volt,így vették át. Ők lefotózták a telefont mielőtt szétszedték. Bár ez számomra nem bizonyítja azt,hogy az átvétel és a szétszedés között nem sértették meg a telefont, de mindegy. Pechükre én is körbefotóztam a leadás előtt és egy videót is csináltam róla.
Így bízzatok meg bennük.Nem azt mondom, hogy kontárok (egy javításból ezt nehéz leszűrni),de az biztos,hogy ha hibáznak akkor ha tehetik az ügyfélre kenik. Szerintem,ha bármit leadtok szervizelni (akár telefont vagy bármit), fotózzátok körbe, csináljatok egy videót, mert simán átvágnak. A Honor ügyfélszolgálat jelezte is, hogy szerencse hogy én is "dokumentáltam", be is kérték...
Kellemes hétvégét mindenkinek!
-
Lackooo84
nagyúr
Ezt nem értem, kicserélték a hibátlan kijelződ egy karcosra? Tudtommal az akku és a kijelző egyben egy alkatrész (a ragasztás miatt), és csakis egyben cserélendő a Huawei szerint (a Honor 9 ugyanez). Mert ha csak az akkut cserélték ki, azaz valahogy kifeszegették a régit, akkor azzal tipikus jó magyar spórolós szokás szerint eleve gányoltak. Pont ezek miatt szokták egyben cserélni, mert a régi akku kiszedése nagyon nehéz, néha lehetetlen a kijelző sérülése nélkül. Szóval én már eleve ezért reklamálnék, mert neked egy teljesen új, gyári hibátlan kijelzőt kelett volna kapnod... Biztosan már vannak it tapasztalatok akkucseréről, de máskor küldd fel inkább a József körúti szervizbe, ott rendesen megcsinálják.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
<Adamsky>
nagyúr
Végül akkor elismerték, hogy ők a hunyók ... és cserélték a karcos kijelzőt is?
Nekem az a bajom ezzel a körbefotózással, hogy - ha csak nem ott előttük a pulton csinálod - arra is mondhatják, hogy ez bizony régen készült. Szerintem az egyetlen lehetőség, hogy átvételkor leíratod velük, hogy makulátlan, vagy, ha nem, akkor, hogy milyen sérülések vannak rajta. Azt, ha mindenki aláírja, akkor szvsz. nem lehet vita.(#6404) Lackooo84
Ez melyik topicból van? És ez szerinted a P10-re és a Honor 9-re is igaz? -
nrg_52
addikt
válasz <Adamsky> #6405 üzenetére
Atvetelkor nem fogjak neked leirni, hogy makulatlan, mert zsebbol beikszelik, hogy karcos, ezt tettem is mar szova, azt mondtak ez az eloiras naluk. Nem kotekedtem nagyon, mert ugyis csereltek mindent, es ezt tudtam is elore.
Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.
-
Hexán
csendes tag
válasz Lackooo84 #6404 üzenetére
Neem. Elvileg akksit cseréltek csak. Direkt rákérdeztem a Honor ügyfélszolgálatán (szóban és írásban, mert elég nehézkesen válaszolnak egy egyszerű kérdésre), hogy akksi csere esetén legalább a hátlapból egy újat ragasztanak-e fel vagy a régiről kapargatják le a kétoldalú ragasztót és úgy ragasztják újra. E-mailben azt írták, hogy természetesen új hátlapot (megjegyzem karcmentes a hátlapom, tehát nekem csak az akksival volt bajom) ragasztanak fel. A telefon leadásakor a FirstPhone azt mondta, hogy régebben így volt de valami változott és már nincs így. Erre megkérdeztem az ügyfélszolgálatot szóban, ahol hablatyoltak, hogy majd megkérdezik a szerviztől, hogy mi a protokoll, mert ők ezt nem tudják pontosan.
A végeredmény az lett, hogy minden maradt a régi, csak az akksi új. Az én karcmentes kijelzőmet meg összekarcolták véletlenül vagy szervizelés alatt. Ahogy írtad, ez elég nehézkes munka,mert mindent feszegetni kell, ezért is kértem, ha már mindenből a régi megy vissza, legalább az illesztések jók legyenek. Ha mondjuk a ragasztó nem jön le teljesen jól a hátlapról vagy az akksiról,elég ha néhány mm-ert kitart,már simán nagyobb hézagok lehetnek rajta a hátlap illesztése után (mint egy gagyi 15.000 Ft-os klón telón )
Nekem is furcsa volt,de gondoltam ha szépen megcsinálja akkor nekem jó lesz úgy is.
-
Hexán
csendes tag
válasz <Adamsky> #6405 üzenetére
Nem ismertek el semmit,sőt hagyták hogy kisétáljak úgy, hogy a telefont nem vettem át(gyaníthatják, hogy az ügy végére járok majd). Azt mondták ezt én adtam így le. Igazad van a fotókkal kapcsolatban, én csak azért fotóztam körbe (mellesleg a leadás dátuma látható a telefonon,persze ez sem jelent semmit), mert egyszer már jöttek nekem ezzel, hogy ne aggódjak nem sértik meg a készüléket, mert amúgy is körbefotózzák,ha gond lenne majd az "perdöntő lesz". Csak hát az engem semmiképp nem fog védeni, lásd a jelenlegi szitut. Akkor már annyit az én fotóm is ér mint az övéké. Csak én a 1.5 éves telefont tartottam karcmentes állapotban (legalábbis a videómon így látható), míg ők 2 nap alatt elintézték. Ez bosszantó. És valóban a korrekt az lenne ha a pulton mondjuk lefotózzák (semmiből nem tartana kinyomtatni, aláírni...),de ők maguknak fotózzák úgy ahogy akarják,de veled kapásból karcosnak dokumentáltatják.Így is zavar,de ha mondjuk egy P30 Pro-t viszek javíttatni ami sokkal többe kerül, akkor majd azzal is így járnak el? Ők már alapból nem tisztán járnak el az ügyben.
-
Hexán
csendes tag
Pontosan. Ezt csinálják. Csakhogy most szóltam nekik , hogy erről szó sem lehet. Nem is jelölték be. És mikor említettem, hogy bocs itt az átvételi elismervény ezt mindketten aláírtuk és karcmentesnek van jelölve...arra nem szóltak semmit. Az persze nem számít. És anno ezt én is említettem már nekik (Debrecenben), ott is azt mondták, hogy ez előírás. Bár nem értem ez miért lenne előírás,szerintem ez csak egy bevett szokás. Egyébként akkor kijelző csere miatt nekem is szinte új telót adtak vissza, ezért nem feszegettem tovább én sem.
-
<Adamsky>
nagyúr
"Atvetelkor nem fogjak neked leirni, hogy makulatlan, mert zsebbol beikszelik, hogy karcos ... "
Mi van? Ez komoly? Eddig szerencsére nem volt dolgom szervizzel, de én ezt tuti nem fogom hagyni (főleg, ha tényleg olyan állapotú lesz még a telefonom, ami ezt indokolja).(#6408) Hexán
Hááát, kíváncsi leszek, hogy mire jutsz. Feltétlen írd meg majd! -
Hexán
csendes tag
válasz Divinity #6414 üzenetére
Ők csinálták, nem küldték fel. Azért vettem le, mert leadás előtt minden ilyen jellegű dolgot el kell távolítani. Elvileg volt olyan akiknek itthoni boltban megvett és felrakatott 3-4.000 Ft-os kijelzővédő fóliáját (értelemszerűen) levették és panaszt tett miatta. Hiába mondtam, hogy nyugodtan otthagyom rajta, öccá forintos, ebayes és van még 10 db.
-
Lackooo84
nagyúr
Dehogy kell levenni, ez is egy baromság. Volt akinél úgy derült ki, hogy kijelzőt nem cserélték, hogy a fóliája rajta maradt... Pesze, még azt is levegyem, hogy a kijelzőt barmolják össze. Ezek teljesen inkompetensek, de egy panaszt megérne a Honor magyarországnál. Csak, hogy tudják milyen balf*szokkal vannak szerződésben.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Hexán
csendes tag
válasz Lackooo84 #6416 üzenetére
Hát ez jó...vicc az egész. Bejelentettem a Honor-nak,majd megírom mi lett a vége. A szép az egészben, hogy full ingerült hozzáállást és flegmaságot tapasztaltam a FirstPhone-ban. Úgy látszik készülékeket értékesíteni jobban szeretnek, mint a meglévő ügyfelek problémájával foglalkozni.
-
Divinity
őstag
-
qltsar
addikt
Tudtátok, hogy a Huawei Launcher az application switcher kinézetét, és működését is felülírja? Mióta letiltottam visszatért a "normális" klasszik vertikális AOSP ami elvileg csak Oreon volt, 9.0-tól kezdve elvileg csak a horizontális létezik.
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... a Huawei Launcher az application switcher kinézetét, és működését is felülírja ... "
A Huawei Home-ra gondolsz? Hogy sikerült letiltani? Nekem a Disable (P10-en) szürke. Esetleg van root-od?Egyébként nálatok is bugzik az osztott képernyős funkció? Pontosabban nem is maga a funkció, hanem a használata után tűnik el minden alkalmazás a task-váltóból.
-
Anonymus95
senior tag
válasz bontabela73 #6430 üzenetére
Szia!
Milyen témát használsz? -
bontabela73
aktív tag
válasz Anonymus95 #6431 üzenetére
Helló!
A téma neve MosaicBlue, a Play Áruházban találtam. Egészen jó téma, csak a Névjegyek alkalmazásban nem igazán működik. Az alső menüsáv teljesen fehér, ha egy adott névjegybe belépek, az alsó menüt nem is lehet látni, teljesen fehér az egész. Folyamatosan levelezek a fejlesztővel, képernyőképeket küldök, eddig nem javította ezt a zavaró dolgot.
Ezt leszámítva, szerintem nagyon jó téma.
Da pacem, Domine!
-
Anonymus95
senior tag
válasz bontabela73 #6432 üzenetére
Igen, nálunk is hasonló a probléma a különböző témák esetén.
Szerintem a 9.0.1 tehet róla, mert ugyan az a téma 9.0.0 esetén jó.
Rendszerszinten lehet gond, nem a témával. Ha a Beállítások, intelligens..., Kisegítő leh., animációk, vizuális effektek részt kikapcsolod és újraindítod a telefont, akkor jó a téma. De amint visszateszed az animációt visszadobja... -
bontabela73
aktív tag
válasz Anonymus95 #6433 üzenetére
Nrkrm akkor is kifehéredik az alsó menüsáv, ha a vizuális effektek ki vannak kapcsolva.
Da pacem, Domine!
-
Anonymus95
senior tag
válasz bontabela73 #6434 üzenetére
De kikapcsolás után újraindítottad a telefont? Csak úgy működik nálam.
Az USA feloldta a Huawei elleni szankciókat.
-
bontabela73
aktív tag
válasz Anonymus95 #6435 üzenetére
Persze, az újraindítás is megvolt, mégis visszajön a fehér sáv.
Da pacem, Domine!
-
nrg_52
addikt
-
jim bcs
MODERÁTOR
1 hét alatt 2 frissítés, eeeh?
Beárazás: https://logout.hu/bejegyzes/jim_bcs/bearazos_topikok_listaja.html
-
goop
őstag
Hja, legalább a digi telenor vodafone VoLTE frissítések belekerülhetnének...
-
Anonymus95
senior tag
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Anonymus95 #6446 üzenetére
Azt tudom, de elvileg a többinek is kéne mennie...
The Truth is out there...
-
qltsar
addikt
válasz bontabela73 #6432 üzenetére
Bocsi, de melyik a nevjegyek alkalmazas? A tarcsazon belul a contacts sub-menut erted ezalatt? Kuldenel egy screenshotot rola ami 'kifeheredik'?
-
qltsar
addikt
válasz Anonymus95 #6449 üzenetére
Sajna a files nalam le van tiltva, az sms helyett meg valtottam a google verziora, abban alapbol van dark mode. En ezt a temat hasznalom: link Pure Google 2.8-as ikonkeszlettel kiegeszitve.
A letolteshez szukseg van erre az alkamlazasra: link
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
válasz Anonymus95 #6452 üzenetére
Nekem ugyanilyen "rossz" volt 9.0.0-án, mint most 9.0.1-en.
BTW: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Divinity
őstag
válasz bontabela73 #6454 üzenetére
Végülis csak két napja lett felhozva, hogy megindult a 9.0.1.179 de floodoljuk szét a topikot, hogy kinek jött már meg.
return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }
-
modflow
veterán
És végre nem kell két hetet pluszba várnom, nekem is jön szinte azonnal a frissítés.
Szuper!!!
Jöhet a 9.1.0.201 -
DanielKaiser
csendes tag
Sziasztok!
Este megékezett a 179-es frissítés. Utána viszont előjött egy olyan probléma ami eddig nem volt, illetve elvileg pont ezt hivatott kijavítni: "Ez a frissítés kijavítja azt a problémát, amely esetén a Wi-Fi bizonyos helyzetekben nem tud csatlakozni. "
A jelenség, hogy bekapcsolom a wifit, az pár másodpercen belül magától kikapcsol. Ha nagy nehezen úgy marad és sikerül is hálózatra csatlakozni akkor perceken belül eldobja. Sok bekapcsolás után meg újraindul a készülék.A kérdésem, hogy erre van-e valami megoldás? Hálózatbeállítások visszaállítása, telefon cache törlés megvolt. A hivatalos fórumokon még egy teljes factory resetet írtak ilyen problémára, de a visszajelzések alapján senkinek nem oldotta meg.
A hiSuite a 8.0 gyárit engedi csak. onnan meg jó lenne updatelni, de csak 175-ig, ami stabil volt.
Esetleg FirmwareFinderrel visszaállítani?Köszi előre is.
Az emberiség olyan, mint a krumpli. A java a föld alatt van.
-
svgyula
addikt
válasz DanielKaiser #6458 üzenetére
Szia! Ez nem általános probléma. Nálam a kezdetektől fogva atom stabil a wifi és rendesen csatlakozik minden ismert hálózatra szinte azonnal. A teljes rendszer újratelepítése lehet az első lépés. Ha ez nem segít akkor valami hardveres hiba lesz. Esetleg még bezavarhat ha van vps hálózati hozzáférésed valamelyik email fiókhoz. Nálam nincs tehát erről nem tudok nyilatkozni. Viszont van egy "wifi+" ami arra hivatott, hogy a mobil és a wifi hálózatok közötti váltást megoldja úgy, hogy minél kevesebb adatforgalmi díjtételbe kerüljön ez még okozhat gondot. Ha a wifi jelerősség alacsony akkor visszavált mobilnetre. Ennek lehet oka a megsérült wifi antenna, vagy a gyengusz router. Ha mindenhol másnak jó a jelszint akkor neked sérült az antennád! Mivel azt nem lehet mondani, hogy a honor rossz ilyen téren ez egyéni hiba lehet. Az sem számít ha egyes fórumokon még 50 embernek ugyanez a hibája! Abból a ~2millió darabból lehet akár 5 ezer is hibás az még mindig nem tétel. Persze az egyes embereknek igen, de ez akkor sem általános probléma.
Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! RMX3301
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Sorozatok
- Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Filmvilág
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...