Új hozzászólás Aktív témák

  • laci0530

    senior tag

    válasz kiszu #2249 üzenetére

    Előrendelésben vettem az S7 edge-et, még a megjelenés előtt. Mostanában sajnos a Samsung úgy tűnik, hogy kapkod, elég sok a hibás minőségű darab, én is kifogtam egyet. A garanciális ügyintézés viszont egyenesen katasztrofális volt, az S7 edge topikjában részletesen leírtam, itt nem akarok flood-olni vele. Magának a készüléknek ezek voltak a hibái, amikkel először szervizbe küldtem:

    - a telefon kijelzőjén internetes böngészés közben megjelent egy függőleges, az állapotsorban az akkumulátor töltöttségét jelző adattól a kijelző aljáig tartó, egyenes, rózsaszínes árnyalatú csík, amely bármely tetszőleges tartalom, alkalmazás esetén, a készülék többszöri újraindítását követően is látható maradt;
    - a telefon hátlapjának a fő kamera bal oldali részét határoló felülete illesztési hibás, enyhe érintésre "kattogó" hangot hallat (olyan, mintha a hátlap mögötti tér üreges lenne azon a részen, a minőségérzetet ez az összeszerelési jelenség nagyban lerontja);
    - a készülék előre meghatározhatatlan időpontokban elveszíti a hálózati jelet és sem hívásindítás/hívásfogadás, sem adatkapcsolat megvalósulása nem lehetséges (Nyíregyházán, Debrecenben és Budapest belvárosában is tapasztaltam ezt a hibajelenséget, a UPC szolgáltató a sim kártyát kérésemre kicserélte, a hiba azonban továbbra is fennáll);
    - a telefon - szintén előre meghatározhatatlan időpontokban - belassul, az animációk "lassított felvételhez" hasonlóvá válnak, azaz az animációk által képzett grafikus folyamatátmenet lassúsága miatt a képi kirajzolódások több másodpercig elhúzódóan történnek meg, illetőleg néhány esetben az újbóli működés elősegítése érdekében a telefon újraindítást igényel;
    - a készülék akkumulátorának üzemideje az utóbbi hetekben érezhetően, számottevően csökkent, ugyanazon felhasználási mód mellett a korábbi 7-8 órányi, egy teljes feltöltéssel elérhető kijelzőidő kb. 4 órányira redukálódott.

    Ez még csak a szervizes kálvária kezdete volt, rengeteg telefonálás, levelezés után végül - közel két hónap után - a napokban visszakaptam a vételárát.

    A Honor 8-at az S7 edge szervizbe való leadása után egy hónappal vettem, mert a Samsung, ill. a telemax szerviz külön kérésre sem tudott cserekészüléket biztosítani. Mindegy, rendeződött már, de a Samsung "prémium" szolgáltatása a 300.000,- forint vételárú mobiltelefon kategóriában ennyit ér. Levontam a konzekvenciát az esetből a jövőre nézve természetesem, meg sok körülöttem lévő ember is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák