Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz IgnisFatuus #1 üzenetére

    Veszek én a gépembe 64gb Ramot,meg 8-16 magos Ryzen procit,ezen ne múljon.Ellenben sokkal szimpatikusabb számomra a konzolok hozzáállása.Jó lenne ha a Microsoft ötletelése hardver szintjén is eljutna a megvalósulásig Xboxe Series X-ben használt eljárással két legyet ütnénk egy csapásra, csak a Sony blokkját kellene külön támogatni, játékfejlesztők is örülnének egy ilyen megoldásnak(Micro úgyis egy platformként tekint PC-Boxe-ra).Mióta tudjuk hogy a Next Gen konzolok egyik erőssége az SSD Cache, akkor kellett volna neki állni az alapok lefektetésének , nem tudom hány PC-be van 8 meg afölötti magos Intel/Ryzen processzor...

  • kikikirly

    senior tag

    válasz b. #23 üzenetére

    Steam Survey Május:
    4 Core CPU 480,34%,
    6 Core 22,85%
    8 Core 7,07%
    Efölött EGYIK sem éri el az 1%-ot!Mikori processzor,vagyis mennyire erős magokról beszélünk megint csak nem ad okot az optimizmusra.Ha alsó hangon 4 magot elköltünk tömöritésre, legjobb esetbe is marad 4 magunk.Pedig vannak játékok amik 6-akár 8 magis is elég jól skálázódnak.való igaz 4 mag 8 szálas 3300X-en is elfut minden játék 60 képkockával, úgy állunk hogy modern 8 magos gép kellene alsó hangon játszani.Tekintve hogy jövőre is 4 mag 8 szál lesz a belépő kategória, nem tűnik tarthatónak ez az út.Nem kérdés, Brute Force meg lehet ezt csinálni,kérdés mezei user meddig hajlandó PC-be lapátolni a pénzt,mikor csak a VGA árából tud venni Next Gen konzolt.
    Maradok PC-nél,amennyi szórakozást nyújt nekem megéri, vannak ennél sokkal drágább hobbik(autó fenntartása se 10 fillér mégis sok embernek van stb). :)

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz b. #28 üzenetére

    Xbox Series X-ben is lesz SSD Cache, tehát mindkét konzolba.Nem PS exclusive dolog...
    Ha ezt a problémát mi látjuk,nyilván látják a nálunk okosabb hardver és szoftver fejlesztők is.
    Generáció elején megjelenő játékok futnak a prev genen is,egyenlőre nem nagyon lesz kihasználva SSD cache,erősebb CPU-GPU, azt viszont nehezen hiszem hogy nyers CPU-erőből hozni lehet.Ha még Laptop meg mindenféle CPU is benne van(nem tudom miért nem jutott eszembe Sry)
    alacsony a sok magos CPU-k részesedése és 2-3 éven belül sem reális hogy a gamer gépek 50%-ba 8 mag fölötti CPU legyen...

    200K-s konzolról még megfizethető főleg alternatíva híján.PC drágább és a jelek szerint csak még drágább lesz , szerintem jelent annyi kikapcsolódást a videó játékokkal játszás hogy muszályból megveszik,főleg hogy jó pár évig nem kell rá költeni.Radikális esetbe később vesz hozzá 1TB SSD-t azt viszonthallásra(kevés tárhely esetén PC-n is venned kell).
    Ha a konzolokra nem tudnak közel 200 kilót kicsengetni,PC-re még inkább nem fognak 300+ ot, itt magadnak mondtál ellent.

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz MasterDeeJay #43 üzenetére

    Halálom hogy eltűnik a vérfröccsenés, a falról, tár, egyéb részletek kb 30 sec 1 percen belül.Control tök király fizikája,ott is átmész a szomszéd terem másik végébe azt mire visszamész az összes törmelék eltűnik,teljesen mindegy mennyi memóriád van.Rákérdeztem Abunál miért van ez a játékokba,DX12-alatt processzor oldali problémát megoldották,elvileg memória kevés.Ha 16gb az ajánlott amibe betölti a pályától kezdve mindent,én örömmel betennék a gépembe 24 vagy 32gb ha attól 10-15 percig meg maradnak a harcok nyomai.De hiába van erős 6-8 magos procid és 32gb ramod, ZÉRÓ különbség van,játék tojik rá magasról.Ennyire nehéz leprogramozni érzékelje a több memóriát és az eltűnési időt ennek függvényében többre állítsa???Elvileg néhány értéket kellene átírni azt hello. Lehet tévedek. :R
    Ha végre lesz részletes fizika a játékokba, mint Control-ba, Unreal Engine Chaos techdemóba, ott a rahedli törmelék, fordulok kettőt azt eltűnik az egész,vér egyebekkel együtt, elég illúzió romboló lesz...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák